Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
carola24 schreef:ik doe ook ook mee!! in de klasse 3-jarige
de entree is 5 euro

en dat was om 4u afgelopen

Amoreno schreef:heeft iemand de uitslagen??
neem aan dat je het nu dan ook aandurft om tamilena en vale in te zetten op de nationale bij 9 jaar en ouder?? lijkt me gezellig
kom maar op! Amoreno schreef:waarom moet mijn naam met hoofdletters?? is dat nodig ofzo??
wil je ook de premies erbij zetten? en dan ook de echte premies...
wel leuk voor je als je in verscheidene rubrieken alleen bent met je eigen paarden dan weet je zeker dat je eerste bent..gefeliciteerd ermee! jammer dat je geen dagkampioen of reservekampioen bent..had het je echt gegund!neem aan dat je het nu dan ook aandurft om tamilena en vale in te zetten op de nationale bij 9 jaar en ouder?? lijkt me gezellig
kom maar op!
Keesje schreef:ooh wat was het mooi
ik heb ontzettend veel foto's, zal ze vanmiddag bij hippische evenementen zetten!
ik vond het doodeng, ze waren met het inspannen gelukkig heel rustig maar we hadden nog nooit met 20 in draf geoefend en toen we ze los lieten gingen ze gelijk in draf!
Pff, mn hart zat echt in mn keel maar ik vond het prachtig
en alle lof gaat naar Wim Luiks! Ad voesenek zelf doet maar wat en kan echt totaal niet goed mennen..
het was nooit gelukt zonder wim!