Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

dogan schreef:mensen hou er rekening mee dat ze pas 2 is en ze is nog vol op aan het groeien... nou als er iemand is die een mooie en goeie hengst weet is dat van harte welkom .. hou er rekening mee dat het een grote hengst moet zijn het gaat mij er om haar uiterlijk te verbeteren want haar gangen zijn heeeeeeeeel goed
dogan schreef:Hallo zal me eerst even voorstellen ik ben namelijk hier nieuw ...
Mijn naam is Faruk man heb een eigen pony New Forest merrie wil haar volgend jaar of dit jaar nog laten dekken door een Welsh k hengst is er iemand die een leuke grote maat hengst weet ?????? Het liefst in de kleur palomino
vanda's schreef:Hoho, even 2 stappen terug... Iedereen die hier reageert doet dat, omdat ze je willen helpen en het beste met je merrie voor hebben... Daarnaast heb jij wel degelijk gezegd dat je erover denkt om je merrie nog dit jaar te laten dekken... Een wat vriendelijkere toon lijkt me dus op z'n plaats.dogan schreef:Hallo zal me eerst even voorstellen ik ben namelijk hier nieuw ...
Mijn naam is Faruk man heb een eigen pony New Forest merrie wil haar volgend jaar of dit jaar nog laten dekken door een Welsh k hengst is er iemand die een leuke grote maat hengst weet ?????? Het liefst in de kleur palomino
Als je een vermoeden hebt wie de ouders zijn, kun je inderdaad via een DNA-test controleren of dat ook echt de ouders zijn. Maar als je dat niet weet, is dat erg lastig... Daarnaast is dat vrij kostbaar. Je weet dus neem ik aan wie de ouders zijn, aangezien je ook zeker weet dat het een new forest is.
Deze merrie heeft nog minimaal 1, misschien wel 2 jaar nodig om uit te groeien. Zoals je zelf al aangeeft heb jij haar in verwaarloosde stand aangekocht. Dit betekent dat ze waarschijnlijk niet de jeugd heeft gehad die ze zou moeten hebben, de merrie heeft dus achterstand opgelopen in haar groei. Een veulen krijgen vraagt veel van een merrie-lichaam, geef haar dus eerst de kans om helemaal bij te komen van haar slechte tijd.
Zou je uit kunnen leggen waarom je persé van deze merrie een veulen wilt hebben?