UB40, die is achteruit gegaan.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

WinBinChes

Re: UB40, die is achteruit gegaan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 16:43

Dat dier is nu 5? Moet ie al op GP lopen?

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 16:59

Nee maar als je hem vergelijkt met andere 5 jarige hengsten, lopen die beter. En dat terwijl UB40 toch echt geen verkeerde is! Niet dat hij slecht loopt ofzo....dat beweert ik niet.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 17:05

Djesseka schreef:
Klik
Zie hier de UB40 waar wij zo verliefd op zijn geworden vorig jaar.
Onder andere dit filmpje heeft ons doen besluiten dat er nu een veulen van hem in de opfok loopt.

[Ik wil niet zeggen dat dit filmpje nou echt verschilt van het filmpje hierboven qua beweging, want dat is natuurlijk niet te vergelijken, gezien de bovenste onder de man is en deze niet. Maar toch, ook dit is UB40!]

Lachen

Dat is toch niet te vergelijken vind ik,dit was vrijbewegen en ze zullen hem wel enigzins opgejaagd hebben,dan gaan alle paarden "groot" lopen.Onder het zadel komt dat vanzelf met een gedegen opleiding.

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 18:36

LETS schreef:
Nee maar als je hem vergelijkt met andere 5 jarige hengsten, lopen die beter. En dat terwijl UB40 toch echt geen verkeerde is! Niet dat hij slecht loopt ofzo....dat beweert ik niet.

OKe, maar ik ben ook van mening dat met deze hengsten veel te hard van stapel wordt gelopen.
Kop erop en bij prikken. Ja dan willen ze bij mij ook wel sjouwen

Mr_PLH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-06 19:11

Op zich is er weinig mis mee... mist alleen wat expressie en lengte in z'n lijf. Maar wat mij dus echt niet aanstaat is dat ze zo zitten te klikken en te sssss.... sssss... -ten. Beetje lui paard dus

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 20:18

het ligt er denk ik ook aan hoe die gereden word maar hij komt inderdaad maar ''gewoonjes'' over

maar zo,n video zegt ook niet alles of weinig

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 20:28

Ik vind het beeld heel erg vertekend, net of het niet in de juiste verhoudingen is. Het lijkt of hij erg kort in het lichaam is. Ik kan er weinig mee met dit filmpje. Ik dnek dat er eerst een beter camerman en camera moet komen voor dat ik het kan beoordelen

krackertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 00:23

mistral schreef:
Labine schreef:
kortom er gebeurd wel het een en ander achter maar in alles een te recht achterbeen.

Ik vind dat je dat ook terug ziet in de nakomelingen.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog geen enkele nakomeling heb bekeken van hem, wij kennen de merrielijn en dus ook de fokker en de merrielijn heeft ons nooit kunnen bekoren, neemt niet weg dat UB40 zich wel bij ons heeft opgewaardeert na zijn goedkeuring.
Al met al hebben wij nog niet met hem gedekt maar wel met Olivi zelf en daar zijn wij heel tevreden over ( ook die fokker/eigenaar is een kennis van ons en die merrielijn kan ons wel bekoren)

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 00:51

Niks meer dan een gewoon paard, spat weinig 'spectaculair' hengst indruk vanaf.
Wel snel in de benen, maar laat geen lossigheid in zijn lijf zien.
Amazone zit er ook niet op alsof ze een combinatie zijn, erg strak met dr handen, geeft niet mee meet dr handen..

Demini

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 10:42

mistral schreef:
Labine schreef:
kortom er gebeurd wel het een en ander achter maar in alles een te recht achterbeen.

Ik vind dat je dat ook terug ziet in de nakomelingen.

Vind ik persoonlijk dus niet en zeker niet bij die 2 van ons, die gaan echt zitten.
En inderdaad ook ik vind hem erg flauwtjes geworden en ik verwacht geen 5 jarig grand prix paard te zien, maar wel een paard (dat veel natuurlijke aanleg had) dat verder ontwikkeld is in zijn lopen en ik mis hier gewoon echt schwung en draagkracht

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 13:23

Ja dat vind ik dus ook, echt niet alle 5 jarige hengsten lopen opgeprikt en getrokken, maar wel beter dan UB40 hier laat zien. Hij mist inderdaad kracht, hij is een beetje flauwtjes vind ik.