[TI] Tinkerrit september van de Irishcobvereniging

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cheveyo

Re: Tinkerrit september van de Irishcobvereniging

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 12:49

Spetter schreef:
17 september in Ossendrecht hoop ik? hahah Weekend 17 sept, kan ik niet helaas. Weekend er na wel!

Is dan keuring in Bunschoten meen ik, en week erna recordrit idd

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 15:45

Ik moet even kijken, lijkt me wel heel leuk. Is er dan weer sprake van verschillende groepen of een grote groep?

Als het even lukt heb ik het eerste weekend van september onze eerste endurance kennismakingsrit, die gaat wel voor. Ook moet ik nog overleggen met paps&mans ( = vervoer Haha! ) etc. Maar ik houd het in de gaten, leuk!

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 15:54

Coco_Dipsy schreef:
Als je met de rustige groep mee gaat zie ik geen probleem,hoe vaak rij je nu per week?

Ik rij nu ongeveer om de dag een half uur tot een uur. Dan is hij ook heel erg nat van het zweet, want conditie heeft hij nog niet... Koe En bovendien vindt hij buiten lopen/rijden nog spannend, tenminste als ik alleen met hem ben. Met anderen heb ik nog niet geprobeerd, want alleen moet hij het ook leren... Lachen Nou ja, ik zie nog wel even hoe het verder gaat. Het is nog geen september...

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 17:06

Mariska_28 schreef:
Spetter schreef:
17 september in Ossendrecht hoop ik? hahah Weekend 17 sept, kan ik niet helaas. Weekend er na wel!

Weekeind erna zou misschien ook kunnen, maar dat is maar 1 weekeind verwijderd van de rit van Silas en voor sommige misschien iets teveel van het goede zo 2 weekeinden achter elkaar?

Ben benieuwd wanneer de datum is..
Ik ga zeker mee in Ossendrecht de andere ritten niet ivm vervoer en de recordpoging wil ik Quint niet aandoen(die houd absoluut niet van "vreemde" tinkers Clown en gaat dan idioot doen).
in Ossendrecht is er altijd wel 1 bekende voor hem bij Zij zijn groot en ik is klein!

Coco_Calan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 18:50

xsiroccox schreef:
Coco_Dipsy schreef:
Als je met de rustige groep mee gaat zie ik geen probleem,hoe vaak rij je nu per week?

Ik rij nu ongeveer om de dag een half uur tot een uur. Dan is hij ook heel erg nat van het zweet, want conditie heeft hij nog niet... Koe En bovendien vindt hij buiten lopen/rijden nog spannend, tenminste als ik alleen met hem ben. Met anderen heb ik nog niet geprobeerd, want alleen moet hij het ook leren... Lachen Nou ja, ik zie nog wel even hoe het verder gaat. Het is nog geen september...

Tegen die tijd is zijn konditie ook beter natuurlijk, dat moet zeker dan wel lukken.
Als het goed is zijn wij wel van de partij

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 23:15

Yeeeaaahhhh gezellig, maar als ik vervoer heb (zus en Cindy lief aankijken voor 2 keer rijden) ga ik nu ook mee met Sjakie.
Lijkt me super gezellig en datum maakt mij niet zoveel uit.

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 00:57

Gezellie Sjakie!

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 08:49

tinkersjakie schreef:
Yeeeaaahhhh gezellig, maar als ik vervoer heb (zus en Cindy lief aankijken voor 2 keer rijden) ga ik nu ook mee met Sjakie.

Leuk Jet! Enneh wel heel lief kijken hoor! Knipoog
Datum maakt je niet uit??? Tuurlijk wel! 2 september kun je niet, dan sta je bij me op de kar, hahah en als wij niet kunnen kun jij ook niet, hihihihi Grapje hoor!! Heb er nu al zin in!

maaike_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 21:35

Edit: Is er al meer bekend over de datum?
Het lijkt mij wel heel erg leuk, maar ik moet wel onder het zadel heen en terug.

Tinkerlady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 08:13

Hallo,

Heerlijk al die initiatieven om met onze tinkies wat te doen (ritten, marathons, wedstrijden, mennen). Jammer wel dat jullie onafhankelijk van elkaar niet zo'n rekening houden met de data. Mensen die van ver komen en net zo enthousiast zijn om lekker met hun tink mee te doen, vinden het lastig en jammer dat dingen zo kort op elkaar worden gepland. Ook jammer voor diegenen die allemaal met evenveel enthousiasme de organisatie op zich nemen.

Zo liep in juni (18e) ook een initiatief van van de Irishcob vereniging te Made op het laatste moment door een wedstrijddag voor tinkers op een stal ook hier in het zuiden. Op dezelfde datum notabene. De laatste partij heeft toen de hele dag gecancelled, erg teleurstellend voor mensen die zich opgegeven hebben. ;-(

Ook nu hoor ik van veel mensen hier uit het Gelderse en Brabantse land dat ze eigenlijk met de Irish Cob rit in september wel graag mee willen, maar in eerste instantie aan de recordrit van Angelique wilden meedoen. Ze willen eigenlijk niets missen. Omdat het zo kort op elkaar gepland dreigt te worden, dwingen jullie mensen tot het maken van een keuze, wat erg jammer is.

Het is voor een aantal wat veel om en de 21e sept van de partij te zijn, en ook nog het weekend ervoor of erna. En dan niet te vergeten dat ook juli en augustus ondernemende maanden zijn voor mensen die met hun tinkies naar de keuring gaan, en in Drunen hebben ingeschreven voor de tinkermatch.

Is het misschien een optie om jullie rit begin oktober te zetten, dan is er voor velen weer 'space' en kan aan beide ritten worden meegedaan, door al deze enthousiastelingen met hun bontsnoeten!

Iets wat we denk ik ook alle organisatoren moeten gunnen. Niet iedereen wil namelijk deze intensieve rol op zich nemen en als niemand dat zou doen, zou er weinig georganiseerd worden voor ons allemaal. Dus hulde aan alle organisatoren, maar respecteer dan ook elkaars gekozen en gecommuniceerde data en hou een wat ruimere marge aan, dan blijft iedereen blij, toch?

Als dat deze keer ook kan, zijn wij er zelf ook bij!

Moest me even van het hart ......

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 09:32

Dat vind ik nou heel goed gezegd. . . .
Ik vind het geweldig dat er steeds meer dingen georganiseerd worden voor tinkers.

Wij zijn al sinds april bezig met de gehele organisatie omtrent de recordsrit.
Ik hoop dan ook dat er geen gedwongen afzeggingen gaan komen omdat het de mensen teveel wordt, zou zonde zijn....

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 21:16

Okey, het is even stil geweest door diverse redenen maar ik heb weer wat meer info. Door o.a. alle andere evenementen hebben we als bestuur besproken dat het beter is de rit in begin oktober te houden. Ik ga nu gauw een pb sturen naar de mensen die mij helpen met deze rit, en zodra we een preciese datum hebben horen jullie dat!

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 22:15

Jaa komt mij ook beter uit. Nu maar hopen dat ik dan vrij ben (moet de even weken werken)

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 17:53

Is er al iets bekend over een datum???????? Hyper!

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 17:58

Voor 99% zeker: zondag 15 oktober.

Coco_Calan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 19:42

Wij zijn dan ook van de partij.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 19:50

werken... nah ja, ik zie dat ik de hele maand oktober niet had gekund, het enige weekend wat ik vrij heb zitten we in gent/breda Rolleyes

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 19:55

Mariska_28 schreef:
Voor 99% zeker: zondag 15 oktober.

Go jij! Go jij!

Gaat hier volgens mij lukken....

Afbeelding

16 September Ossendrecht Zij zijn groot en ik is klein!
Dan ben ik dus op Horse event.
Laatst bijgewerkt door Cars op 03-09-06 20:37, in het totaal 1 keer bewerkt

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 20:08

tinkersjakie schreef:

Dit is trouwens niet meer nodig, heb mijn eigen vrachtwagentje Go jij! Go jij! Haha! Haha!

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 20:09

Jaaa vrij weekend! Ik doe mee!

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 20:29

Er is schijbaar wat verwarring over de verschillende ritten die er gepland staan bij de Irish Cob Vereniging. De rit waar we het hier over hebben is dus in Drenthe, en op 16 september is er ook een rit, en deze is in Ossendrecht (brabant).

Danae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 21:15

Ik dacht de 17e Mariska, wij kunnen de 16e ook niet... ik heb in de agenda de 17e staan...

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 21:23

Je hebt helemaal gelijk, net even mijn mail nagekeken en het is inderdaad verzet naar zondag 17 september!!!

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 21:38

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 21:41

Mariska, ik heb je een mail gestuurd - wij gaan mee met Aileen en Jody!