Ik groom altijd op concours.
is hartstikke leuk. maar onder het zadel kan natuurlijk ook. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
is hartstikke leuk. maar onder het zadel kan natuurlijk ook. Citaat:Ze hebben zeker wel wat van elkaar weg.
Kan de jouwe ook soms zo arrogant kijken?
Die van mij kan ook om de kleinste dingen helemaal door het lint gaan(als je voor haar idee te snel gaat). Dan lig je er ook echt af, maar inmiddels weet ik wel wanneer ik te snel ga.
Heeft de jouwe dat ook?
Zolang ik zelf maar rustig blijf gaat het allemaal goed en kan ik alles met haar doen.
erg grappig! Beetje jammer is dat ze wel altijd slaat naar die beesten, die vinden dat meestal minder prettig! My_Lady schreef:
My_Lady schreef:
Ze hebben zeker wel wat van elkaar weg.
Die van mij kan ook om de kleinste dingen helemaal door het lint gaan(als je voor haar idee te snel gaat). Dan lig je er ook echt af, maar inmiddels weet ik wel wanneer ik te snel ga.
Heeft de jouwe dat ook?
) zelfs de aftekeningen komen aardig overeen, die van mij heeft alleen een iets bredere bles.
Olympia schreef:My_Lady schreef:
Ze hebben zeker wel wat van elkaar weg.
Heeft de jouwe dat ook?
Dit klinkt heel bekend.. Met het zadelmak maken van Olymp ging ze om het minste al stuiteren en lag je er naast.. Ook al ging je even verzitten, asl het anders ging dan normaal dan was de weg kwijt.. Naarmate ze ouder werd werd dit ook wel minder
shan schreef:ik heb een indurain x renovo, dat is ook 2x cambridge cole, dat karakteromschrijvingen kloppen perfect,heet en pittig maar toch knuffelig, arrogant, door het lint gaan, maar toch dapper overal op af willen, heel herkenbaar hoor allemaal.
ook de foto's van My-Lady, en vooral die van Wesselady. ze lijkt er veel op (let op dat kleine mondspleetje) zelfs de aftekeningen komen aardig overeen, die van mij heeft alleen een iets bredere bles.
ze is gedekt door de rijpaard hengst San Remo.

WesseLady schreef:Grappig om dit topic terug te lezen!
Mijn zonnie is inmiddels ingereden, wat echt probleemloos is gegaan. Wel is ze gevoelig. Het niet te snel moeten gaan, wat ik hierboven ook lees, is op haar ook van toepassing. Even iets proberen af te dwingen, gaat bij haar echt niet werken. En terecht ook![]()
Aan de andere kant is ze er echt altijd voor me. Ze wil altijd werken en is enorm leergierig. Ik ben er nog altijd erg blij mee, ondanks haar buien af en toe, is het een heerlijk paard!
Zal vanavond eens even foto's zoeken!