Bonte schreef:Ziolette schreef:Kan ik deze foto's alleen via mail bestellen bij je of kan het ook via bokt?
liever via mail. info@mbfotos.nl
Maar geen digitale foto's.
Ik mail je even
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bonte schreef:Ziolette schreef:Kan ik deze foto's alleen via mail bestellen bij je of kan het ook via bokt?
liever via mail. info@mbfotos.nl
Maar geen digitale foto's.
. 
Cristina schreef:Heeft iemand nog veulens van Di Caprio du Bois gezien op de keuring ?

james100 schreef:Ik vond het wel karig met de 1 premie's om het maar even aan te kaarten..

fresco schreef:Hey wat leuk ik moest tegen jou Maaikyhj!
Ik zag jou paard en dacht ojee... en toch stond de mijne voor de jouwe geplaatst.
Ws wel daarom (papier).
De eerste premies vlogen idd je niet echt om de oren, daarom ben ik ook erg blij met mijn eerste premie.
Ik kneep hem namelijk al.
fresco schreef:Hey wat leuk ik moest tegen jou Maaikyhj!
Ik zag jou paard en dacht ojee... en toch stond de mijne voor de jouwe geplaatst.
Ws wel daarom (papier).
De eerste premies vlogen idd je niet echt om de oren, daarom ben ik ook erg blij met mijn eerste premie.
marjolein88 schreef:fresco schreef:Hey wat leuk ik moest tegen jou Maaikyhj!
Ws wel daarom (papier).
je moet je niet zo zorgen maken le ! je hebt een best paardje !
offtopic ( je schoonouders waren hier net)

Maaikyhj schreef:Maar toch ben en blijf ik trots op mijn paardje!! We hebben een hoop discussies en varhalen opgewekt bij zowel jury als publiek en een hoop leuke reacties gehad! En zo eigenwijs als ik ben ga ik volgendjaar gewoon weer heen mijn mijn "afwijkende NRPS" ;)