keuring

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AnneloesF

Re: keuring

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 17:30

shadowflower schreef:
als iemand weet waar je op een keuring op moet letten bij het voorbrengen en lopen ed . zou die dat even willen pben .. Ik wil ook een keer een keuring lopen met de welsh b uit mijn profiel . maar weet van het lopen bij een keuring nog helemaal niks af ... dus alle tips en dingen zijn welkom .desnoods links naar sites zijn ook zeer handig . waar het op staat .

Moet je even verder kijken bij de onderwerpen, staat wel genoeg info over te vinden, o.a. hier viewtopic.php?f=154&t=611713

LadyF schreef:
Royaltjuh schreef:
Als je je pony wil laten keuren moet de eigenaar ervan idd lid zijn van het stamboek. En ze zien de pony's liever wat voller (keuringsconditie) dan in sportconditie.

Nee hoor je hoeft geen lid te zijn. Ben ik ook niet. Bij wpcv zomerkeuring kon ik zo meedoen en bij de Dragon show kan het ook gewoon zonder lid te zijn.

Het gaat erom of de keuring om premies gaat of niet. Bij premies moet je wel lid zijn en bij een keuring zonder premies niet(dan zijn er linten en bekers te behalen).

Succes in ieder geval en het is altijd leuk om een keertje mee te doen om te kijken wat je pony in zijn mars heeft!

Ja klopt, ik bedoelde dan ook de keuringen waarbij ze geprimeerd worden en wat op de papieren vernoemd wordt.

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 11:25

Hoi Anouk!!

Weet je al of het mag van Jan??
Ik hoop dat Holly een beetje mee komt, ik vind haar persoonlijk een heel mooi type
(anders had ik niet eens de poging gedaan om haar op te stellen Clown ) hihi
Alleen idd, ze willen graag dikke ponys en holly is vrij lang in dr rug en slank gebouwd.
Ik ben heel erg benieuwd!!

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 11:50

haha ik wist niet dat dit topic nog bestond haha. Nee denk niet dat ik kan over kan halen. Onder zadel hoop ik wel. Ben nu al redelijk ver

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:19

wat een mooie pony! Pling Zit tenminste model in ipv zo een vervet monster zoals je ze wel eens op keuringen tegenkomt. Deze zou ik ook wel op stal willen hebben.
Veel wit hoeft geen nadeel te zijn, in sommige gevallen kan het ook net de positieve doorslag geven. Knipoog

Je zal waarschijnlijk het advies wel ergens krijgen om er veel krachtvoer in te stoppen want dat zien ze dikwijls graag op keuringen maar dat zou ik niet doen, dat gaat ten koste van je pony z'n kwaliteit.
Je hebt een echte mountain wees daar maar zuinig op Knipoog

Wat is haar afstamming eigenlijk?

liefiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:26

wat een prachtbeestje!!! echt iets moois voor de keuring! vooral die manen bij dat andere topic vond ik geweldig!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 20:48

Oud topic vandaar een slotje