Neonlight schreef:Sythaa, zoals ik al zei, paspoort op naam is geen eigendomsbewijs. Hoef je dus geen enkele waarde aan te hechten.![]()
NHS is Nederlands Hackney Stamboek. Eigendomsbewijs wordt dan een soort van transferbewijs geloof ik. Zal het zaterdag nog eens navragen, moet haar toch nog spreken. Ze gaan daar van alles veranderen, en ze willen ook de paspoorten misschien wel veranderen ivm identificatie, en net zoals bij de NAS (Nederlands Appaloosa Stamboek) foto's in het paspoort. Moet de paspoorten van mijn appies aan haar laten zien. Ik vind het in ieder geval een hele goede zaak dat hun hier mee bezig gaan!
Tuurlijk, straks wordt het verplicht om foto's in je paspoort te laten zetten ivm de indentificatie, ik vindt het een goed plan maar dat houdt wel in dat het hele chipgebeuren dus alleen voor het geld is geweest,
of willen ze hiermee ook weer heel veel geld in het laatje krijgen... Ben ik blij dat ik mijn paarden niet gechipt heb... en wel op naam heb staan
.
Ook bij dressuur en springen hoor je nog wel eens dat het paspoort niet klopt met het paard, verkeerde kleur of zo geschetst. Je leest het hier bijzonder vaak. Dit soort dingen vang je daarmee op, het wordt voor de wedstrijdrijders makkelijker.
Ik heb inderdaad DNA want chippen IS NIET VERPLICHT
.