Welke hengst???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pauk

Re: Welke hengst???

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 15:38

Dat is iets wat een paard aangeleert krijgt.. Maar ik heb een aantal nakomelingen gezien van zowel Atlantic als Abel.. Het zijn niet zulke lievertjes.. Tuurlijk ligt dit ook aan de merrie en kan het bij een zeer makkelijke merrie goed gaan.. Maar toeval is het niet..

boellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 20:46

Ik denk als je een veulen van atlantic of abel omdat ze een slecht karakter hebben zeggen ze je toch ook zelf in de hend heb als jij je veulen goed opvoed is er niets aan de hand
heb ik uit eigen ervaaring. dus het zegt niets
atlantic ben ik zelf gek van hij loopt super en abel ja daar ben ik minder voor vanwege het wijd lopen verder heb ik niets te zeggen maar iedere geval een goede keus voor je merrie

silkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 08:23

Wij hebben net een merrieveulen van Atlantic. Qua karakter is ze vrij pittig en vooral erg zelfstandig. Het heeft even gekost om haar halstermak te krijgen, maar nu ze het eenmaal door heeft is ze echt superbraaf en erg lief. Je zult dus waarschijnlijk iets meer energie in de opvoeding moeten steken, maar dan zal het zeker goed komen en het heeft ook wel wat, zo'n veulen met karakter.
Verder is het een mooi hoogbenig veulen, ben benieuwd hoe ze het zaterdag op de keuring gaat doen