[TI] Iets raars op de kogel van nieuwe tinker.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

KootMiraDrum

Re: Iets raars op de kogel van nieuwe tinker.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 10:18

Mijn hoefsmid heeft toevallig donderdag Mira's sporen geknipt, waren in 8 mnd tijd een cm of 5 gegroeid. Links achter is altijd dubbel, weet eigenlijk niet of het er 2 zijn of dat 'ie splijt.

Christah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 23:40

Je moet wel opletten dat ze niet omkrullen en vervolgens in zn vel teruggroeien. Dat is namelijk erg pijnlijk voor een paard.
Bij Duncan zijn ze bij zn achtervoeten gespleten en krullen ze om, en moet ik daar dus echt voor oppassen!

Lachen Haha, ik weet nog wel dat ik die voor het eerst voelde zitten bij Duncan, ik dacht dat het heel ernstig was Clown Nu weet ik gelukkig wel beter Lachen

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 16:46

Niks om je druk over te maken. Alle rassen hebben dit, alleen bij de tinker is het net ietsjes groter (bij de meeste paarden met sokken), het is het zelfde materiaal als de Zwilwrat, je kunt het er dus gewoon af laten knippen. Maar als je het niet vertrouwd, kan je het natuurlijk altijd even na vragen bij de dierenarts.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 17:46

Dit is een bijna 5 jaar oud topic...

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 00:56

Er mag in oude topics gereageerd worden als er iets nieuws/nuttigs aan toegevoegd kan worden. Dat is hier niet het geval, dus plaats ik een slotje.