Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meissielief schreef:je weet zeker dat ze niet bang is maar gewoon een spelletje er van maakt? heb je ook al geprobeert om meteen het touw vast te maken zodat ze niet eens meer achteruit eruit kan lopen ?

haflingertje schreef:Ik zal even reageren voor nicky:) (bem de vorige eigenaar
Dat meisje is geweest en had haar binnen 20 minuten op de trailer!!
vandaag zelf geprobeert en ze loopt er weer bijna vanzelf in
Nog een paar keer oefenen en we kunnen weer met de trailer op stap!!!

anders ben je dus echt 3 uur bezig
op de keuring proberen we altijd als 1e weg te gaan ivb met drukte maar we vertrekken altijd als iedereen al zowat weg is
of dan zijn we met 10 man bezig om der in de trailer te krijgen longeerlijnen enzo gaat ze gewoon opzitten :s naast de klep springen :s uhm noem maar op 
Charos schreef:Smurfie dan zou ik maar eens een Nh training bij een van die stallen doen dat schijnt heel goed te helpen.
Een deken over het hoofd vind ik levens gevaarlijk, heb weleens gehoord van een paard die zich los had getrokken met deken op het hoofd en dat zou ik nooit maar dan ook nooit mee willen maken.
als ze in de trailer staat ding derachter en deken eraf en vast maken.. zodra ze echt in de trailer staat is het goed maar derin gaan is echt zon ramp op de trailer staat ze ook gewoon lekker rustig enzo. Ik heb het ook niet vast zitten hoor
hou het deken zelf vast
dus als der wat gebeurt kan ik het zo deraf trekken echt vast maken doe ik niet hoor! want dat vind ik zelf ook eng ik hou zelf het deken vast
) maar na een half uurtje heeft tie zoiets van mm waar doe ik het eigenlijk voor.. maar zodra we stil gaan met de auto.. gaat tie gek doen in de trailer.. kwestie van geduld en heeeeel veel oefenen.. elk vrij uurtje alles gewoon herhalen.. tsja werkt bij mij het beste iig 

fleempie schreef:heeft hij/zij niet een maatje. die van mij wou ook nooit tot ik toen zijn maatje erin zette, toen wist hij niet hoe vlug hij erin moest komen.