Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sarabande schreef:Dat wordt niet gezegdDat Doruto in dit topic tot vader van springpaarden wordt verheven, zegt me weinig.
Ik vind het nogal raar om een lijntje waarin spring/allrounders voor komen en in de 4de generatie een hengst die bekend staat als dressuurvererver (wat hij ook daadwerkelijk was), maar ook springen kon, gelijk als een dressuurlijntje te bestempelen. Blijkbaar is bij jou het glas halfleeg en bij mij halfvol.
sarabande schreef:Hoe is de maat Lucas03, want gezien de afstamming zou dat nog wel eens tegen kunnen vallen.
Dat is eigenlijk het enige wat me tegen viel. Ik heb ook een videotje gemaakt maar krijg het niet online. sarabande schreef:In de tijd van Doruto dacht men nog niet in hokjes, maar de kinderen boden zich aan voor een discipline, maar ok gaan we een stapje vooruit, Bismarck springpaarden leverancier

sarabande schreef:Sammie schreef:Is een springlijntje. Goodtimes geeft ook beweging, dus ik gok eigenlijk op een allrounder.
goodtimes x wolfgang x bismarck x doruto, springlijntje![]()
Met Bismarck x Doruto erachter
Mireille1970 schreef:
Ja dat was ook mijn eerste reactie...