juultjuh schreef:Oooh echt heel erg bedanktZe is net ziek geweest en ze heeft toen heel erg veel bespiering verloren, zoals je al zegt, ik longeer haar 2 per week met bijzet en verder rijdt ik met een slof of een thydemann (ik weet dat het niet goed is, maar ik heb geen andere keus en dringend les nodig, maar ze moet wel bespierd zijn...)
![]()
Dat van de babyolie wist ik alSokjes en baard scheren, en de neus, moet dat ook? Oortjes?
sokjes, baard en oren opscheren. Staart kan je invlechten of opscheren. Manen invlechten maar dan aub met gewone elastiekjes en verder geen franjes in de manenvlechtjes. Zaterdag was er in Vrouwenpolder een pony en veulen met gekleurde lintjes of zoiets en dat zag er niet uit en wordt zeker niet door de jury geapprecieerd.
Ze is net ziek geweest en ze heeft toen heel erg veel bespiering verloren, zoals je al zegt, ik longeer haar 2 per week met bijzet en verder rijdt ik met een slof of een thydemann (ik weet dat het niet goed is, maar ik heb geen andere keus en dringend les nodig, maar ze moet wel bespierd zijn...)
Sokjes en baard scheren, en de neus, moet dat ook? Oortjes?

:

...

Dat snapte ik al, maar je zet er niks geen commentaar bij, dus ik begreep niet echt wat de bedoeling was/is.