grrrrrrrr ik kan zn nek wel omdraaien! shetlanders!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fjordnina

Re: grrrrrrrr ik kan zn nek wel omdraaien! shetlanders!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 13:04

Is je pony dan wel gelukkig dat hij zo vaak uit breekt?

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-06 14:55

jawel Haha! hij krijgt alle aandacht van de wereld Haha! en kan niet meer zonder me haf als ik hem weghaal dan word ie helemaal gek Haha!

Maar hij is van me buurman geweest me moeder zei ook al.. volgens mij denkt ie gewoon dat ie daar nog thuis hoord Lachen en dat ie gewoon naar zn oude plek gaat.. hij is daar wel geboren he Lachen

DuckyMjöll

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 09:36

Onze shet heeft gelukkig al lang niet uitgebroken.
Weet nog wel dat hij altijd onder het draad door ging maar op een of andere manier ging hij snel weer terug voordat wij het zagen Vork Maar we merkten het later wel aan alle poep die daar lag Tong uitsteken

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 09:42

Hahahah wat een sneaky monstertje zeg! Die kleino's kruipen overal onderdoor. Onze buren hebben nu een shet die is 71CM en is zó dik, dat als ze iedere dag 10 min. met hem gaan lopen hij volledig afgepeigerd is!
Hee wat ziet Shakir er goed uit joh! Ik had hem gezien bij de Oscarhoeve, maar dat heb ik al wel eens verteld geloof ik.

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-06 11:48

shakir is verkocht Boos!

Afbeelding
deze foto is van vorige week Boos! zaterdag gaat hij weg Boos! ik ga verhuizen naar egypte én pff ik wil nie meer maar hijs wel flink opgeknapt Haha! lekker nekje derop nie meer mager:D

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 17:49

heeeeeeeeh?! Waar issie heen?! Wat erg voor je hee! Voor hoe lang gaan jullie daar wonen?! Naar wie gaat hij? Gat wat naar Ach gut Maar je hebt er wel net een hset bij ofniet?

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-06 18:21

shakir gaat naar arnhem. en ik ga werken op een springstal in cairo ALLEEN! haha en me shet is van mij en me ma en me haf ook Lachen en die staan gewoon thuis en der is gene plek voor shakir en me moeder wil niet voor de kosten van 3 paarden opdraaien logish... en ik wil daar blijven dus ik heb er niets aan als die hier staat te verpieteren...en misschien kom ik wel niet terug en dan moet me ma uhm verkopen en dan kan ik helemaal geen afscheid nemen. dus ik heb besloten hem te verkopen gelukkig hele lieve eigenaren gevonden Haha! en mag gewoon contact houden en komen buurten als ik op vakantie kom in nederland dus dat is wel leuk. Maarja het is gewoon zwaar lopen want stond echt met me rug tegen de muur of me droombaan.. en me maatje kwijt.. of hier zitten kniezen en shakir houden.. dus ik heb gedaan wat het verstandigst was.. en mja het is wel klote maar heb hele leuke en leerzame toekomst voor me niet iedereen krijgt een baan aangeboden om manager te worden op een springstal maar shakir wegdoen is toch wel moeilijkste Scheve mond

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 18:29

jeetje ja die kans moet je grijpen natuurlijk, wel jammer hoor, maar gelukkig dattie een goed plaatsje heeft gevonden. Hee ik had een kleine vraag; er zijn bij ons een stuk of 8 ponies verkocht aan een man die een springstal in Cairo had, en handelde met de paarden van de zoon van de manegeeigenaren, die handelde springpaarden, maar hij wou ook nog wat kleine ponies, misschien, kleine kans natuurlijk, is dit dezelfde meneer, zou wel erg graag willen weten ook hoe het dan met die aapies gaat. Knipoog
hee succes daar, wanneer ga je derheen?

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-06 18:55

stallion equestrian center?

en weet je hoe die heet?

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 19:29

nee geen idee, jammer...

Smurfie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-06 19:50

ik heb uhm gesmst

noellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 12:47

Gaat je shetje ook mee verhuizen Clown ?

selliej14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 19:49

mickey (een shet die ik ken) ontsnapt ook altijd samen met zijn dikke maatje blacky alleen blacky is 1,22 en mickey 1,07 m maar goed.... iedere keer als ik blacky (daas mijn verzorgpony) wil vangen staat hij in het achterste weiland (die van de overburen dus) daar staat het gras tot aan mijn middel. Ze kruipen gwoon onder het stroomdraad door en lekker boeie als ze een schok krijgen, daar hebben ze lekker sappig gras! en eindelijk had ik blacky gevonden ik nam haar mee, en wat bleek?! er zat geen handvat aan het stroomdraad dus moest ik er onder door, ik kreeg een schok maar ik had blacky aan een halstertouw vast dus die begint als een krankzinnige te bokken en steigeren, ik schrok me dood en ik dacht, wat is hier aan de hand?! nu bleek later, als ik een schok krijg krijgt blacky er ook een

BinkyMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 08:06

Ja ja
Stroomdraad geeft stroom door. Als jij je pony beet houdt en hij staat tegen de draad krijg jij de klap. Erg gemeen, maar daar hebben die van mij een handje van gehad.
Ze kruipen overal onderdoor. De laagste draad staat nu op schat ik 40cm maar met of zonder stroom , ze gaan er onder door!! grrrrr, ook wel leuk hoor dat ze je te slim af zijn!!!
Maar we hebben nu een dicht hek geplaatst zodat ze weide weereld niet meer toegankelijk is voor hen

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 10:23

Tja daarom heben wij dus gaas en vier lagen stroomdraad van een netstroom apparaat

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 10:58

Psst... dit topic is bijna 3 jaar oud... Ik heb al even getemd.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 14:01

Tsja, BinkyMo maakt er een sport van om alle oude topics naar boven te halen.... fijn!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 15:44

fjordnina schreef:
Psst... dit topic is bijna 3 jaar oud... Ik heb al even getemd.

Pfff en ik maar steeds denken dat er allemala nieuwe topics zijn, hahaha

littlelil

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 18:33

ik ben in ieder geval niet de enige met een weg lopende shet :P

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:31

Heel oud topic, vandaar slotje.