Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hij krijgt alle aandacht van de wereld
en kan niet meer zonder me haf als ik hem weghaal dan word ie helemaal gek
en dat ie gewoon naar zn oude plek gaat.. hij is daar wel geboren he
Maar we merkten het later wel aan alle poep die daar lag

zaterdag gaat hij weg
ik ga verhuizen naar egypte én pff ik wil nie meer maar hijs wel flink opgeknapt
lekker nekje derop nie meer mager:D
Maar je hebt er wel net een hset bij ofniet? 
en die staan gewoon thuis en der is gene plek voor shakir en me moeder wil niet voor de kosten van 3 paarden opdraaien logish... en ik wil daar blijven dus ik heb er niets aan als die hier staat te verpieteren...en misschien kom ik wel niet terug en dan moet me ma uhm verkopen en dan kan ik helemaal geen afscheid nemen. dus ik heb besloten hem te verkopen gelukkig hele lieve eigenaren gevonden
en mag gewoon contact houden en komen buurten als ik op vakantie kom in nederland dus dat is wel leuk. Maarja het is gewoon zwaar lopen want stond echt met me rug tegen de muur of me droombaan.. en me maatje kwijt.. of hier zitten kniezen en shakir houden.. dus ik heb gedaan wat het verstandigst was.. en mja het is wel klote maar heb hele leuke en leerzame toekomst voor me niet iedereen krijgt een baan aangeboden om manager te worden op een springstal maar shakir wegdoen is toch wel moeilijkste

?