Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ART_UMA schreef:MissHIS schreef:hmm nu in het land gaat het beter, maar dik kan ik 'm niet noemen, wel een grasbuik maar weinig vet.Maar wat denk je van jouw veulen, komt die achterstand door het slechte eten? Hoe is de conditie (mager?).
ART_UMA schreef:MissHIS schreef:hmm nu in het land gaat het beter, maar dik kan ik 'm niet noemen, wel een grasbuik maar weinig vet.Maar wat denk je van jouw veulen, komt die achterstand door het slechte eten? Hoe is de conditie (mager?).

Arabian_Girl schreef:shadi (10-01-2005) is nu ong 1.46m hoe groot zal hij ongeveer worden denken jullie ?

maar omdat hij nu al 1.46 is en zijn vader en moeder niet veel groter dan hij nu..

alleenweet niet hoe arabiertjes gemiddeld zijn als ze even oud zijn als hem..1 jaar en bijna 5 maanden is ie Marcella_e schreef:Die van mij is 10 maanden en ongv. 1.42. Ik hoop echt van harte dat ze boven de 1.57 komt en dat ze bij de cat. paard hoort. Maar jahet is afwachten! Ze is wel veel gegroeid de laatste tijd! Verder staat ze nu dag en nacht op het land en wordt ze niet bijgevoerd en ik de winter krijgt ze vol op hooi en brok