wie heeft er een afstammeling van nourejev of info over hem?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

trowing

Re: wie heeft er een afstammeling van nourejev of info over hem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 15:45

ben nu wel nieuwsgierig wat het verhaal is.

cellavie

Re: wie heeft er een afstammeling van nourejev of info over

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 20:44

Ik heb een 5-jarige merrie (Nourejev x Zeoliet)
Ze is erg leergierig maar kan soms in de omgang wat lastig zijn. Ze is zuur naar andere paarden en kan erg brutaal zijn. Wel is ze, zoals anderen hier ook al noemen, koel in de kop
Maar....als ze eenmaal aan het werk is doet ze alles voor je.
Ze is donkerbruin en, in tegenstelling wat trowing zei, is de mijne nu al 1.72 hoog!
Als 3-jarige heeft ze tijdens de keuring 71 punten gekregen (70 stap / 68 draf / 72 galop)

Mijn merrie
http://i3.photobucket.com/albums/y80/cellavie/hoofdklein.jpg

cellavie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 20:45

Afbeelding

Saartje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-06 20:25

Ja ben nu ook wel benieuwd naar dat verhaal?maar buiten dat heeft een vriendin van mij nu een nourejev op proef lijkt goed word deze week gekeurd.

tosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:46

heb ook een kleine baby van nourejev hij is pas 4 maanden maar is al erg groot en hij is erg lief van karakter

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 08:55

tosha heb je misschien een foto? Lachen

Kady_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-06 08:56

en ik ben idd nou ook wel benieuwd naar het verhaal Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 08:57

--> FB

tosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-06 22:16

de comp is stuk zit nu op de laptop maar daar staat niks op helaas als de comp het weer doet zal ik een foto plaatsen

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 09:32

Heeeyy
Ik heb sinds eind december ook een Nourejev (x Gag XX) op stal staan:)
Afbeelding

Afbeelding

Hij heet Talisman
1.72
M dressuur (maar nog niet met mij;))
en hij is 6 jaar bijna 7 (30-03-2000)

HIj is ook koel in het hoofd erg leergierig.. doet zijn best... uhm jaa vriendelijk in de omgang en braaf buiten. niet kijkerig en braaf op vreemd terrein:)

Digi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 22:09

Mijn paard Troj is ook een Nourejev. Ik heb hem sinds mei 2006, An_J meldde dit al eerder op dit forum. Zijn afstamming: Nourejev x Aram (Aram is een afstammeling van Nimmerdor). Hij is ±1.75, heel erg lief en koel, echt een rots in de branding wat omgang en rijden betreft. Soms is hij een beetje lui, zeker als hij geen uitdaging in de dressuur ziet... Maar met een paar balken in de bak, transformeert hij in een leergierig en actief paard. Hij loopt dan de sterren van de hemel. Tegenover andere paarden gedraagt hij zich een beetje dominant. Hij vertoont af en toe een beetje hengstengedrag, veel bijten en niet ophouden....

Ik ben heel rustig met hem begonnen, omdat hij de gewoonte had met zijn tong uit zijn mond te lopen, na heel veel rust, geduld, behandelingen en conditie/krachttraining wordt dit langzamerhand steeds beter en kunnen we nu gaan beginnen met echt werken.
Springen vind (en kan) hij fantastisch (nu ik nog ;) ) Hij is 7 jaar en we zijn nog steeds op B niveau bezig, maar ik heb zo'n vermoeden dat daar snel verandering in gaat komen. Ik wil eerst de basis helemaal goed onder de knie hebben.
Wat betreft mijn afstammeling van Nourejev?: Ik vind mijn Troy in ieder geval geweldig!

maart 2007
Afbeelding

Meer foto's in mijn profiel.

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 09:05

Troy zijn aftekening lijken bestwel op die van Talisman:D:P

cellavie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 15:11

Grappig he dat de foto's die hier in het profiel staan niet echt gelijkenis tonen?? Of zie ik dat verkeerd?

Amrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 17:13

Hoebedoel je cellavie?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 17:05

Ik heb laatst een Nourejev x Gribaldi gezien Lachen Gaaf dier!! Mooie kleur en een enorme afdruk in de draf!

Digi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 13:34

Troika schreef:
Mijn paard Troj is ook een Nourejev. Ik heb hem sinds mei 2006, An_J meldde dit al eerder op dit forum. Zijn afstamming: Nourejev x Aram (Aram is een afstammeling van Nimmerdor). Hij is ±1.75, heel erg lief en koel, echt een rots in de branding wat omgang en rijden betreft. Soms is hij een beetje lui, zeker als hij geen uitdaging in de dressuur ziet... Maar met een paar balken in de bak, transformeert hij in een leergierig en actief paard. Hij loopt dan de sterren van de hemel. Tegenover andere paarden gedraagt hij zich een beetje dominant. Hij vertoont af en toe een beetje hengstengedrag, veel bijten en niet ophouden....

Ik ben heel rustig met hem begonnen, omdat hij de gewoonte had met zijn tong uit zijn mond te lopen, na heel veel rust, geduld, behandelingen en conditie/krachttraining wordt dit langzamerhand steeds beter en kunnen we nu gaan beginnen met echt werken.
Springen vind (en kan) hij fantastisch (nu ik nog ;) ) Hij is 7 jaar en we zijn nog steeds op B niveau bezig, maar ik heb zo'n vermoeden dat daar snel verandering in gaat komen. Ik wil eerst de basis helemaal goed onder de knie hebben.
Wat betreft mijn afstammeling van Nourejev?: Ik vind mijn Troy in ieder geval geweldig!

maart 2007
Afbeelding

Meer foto's in mijn profiel.

Digi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 13:37

o jee foutje...
ik kon de foto niet meer zien en dacht daar iets aan te doen op deze manier maar dat ging mis...
Ben ook niet zo'n ervaren bokker en met een mac lijkt het ook een stuk ingewikkelder.... sorry Bloos

cellavie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 18:46

cellavie schreef:
Grappig he dat de foto's die hier in het profiel staan niet echt gelijkenis tonen?? Of zie ik dat verkeerd?

Amrah schreef:
Hoebedoel je cellavie?

Ja sorry ik bedoel eigelijk de foto's in het topic ipv profiel...
Ik zie namelijk niet echt gelijkenissen in de verschillende foto's die in dit TOPIC Knipoog zijn geplaatst
(lichtbruin, donkerbruin, klein, groot, veel aftekening, weinig aftekening ed.)