Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) Hij is 7 jaar en we zijn nog steeds op B niveau bezig, maar ik heb zo'n vermoeden dat daar snel verandering in gaat komen. Ik wil eerst de basis helemaal goed onder de knie hebben.
Gaaf dier!! Mooie kleur en een enorme afdruk in de draf! Troika schreef:Mijn paard Troj is ook een Nourejev. Ik heb hem sinds mei 2006, An_J meldde dit al eerder op dit forum. Zijn afstamming: Nourejev x Aram (Aram is een afstammeling van Nimmerdor). Hij is ±1.75, heel erg lief en koel, echt een rots in de branding wat omgang en rijden betreft. Soms is hij een beetje lui, zeker als hij geen uitdaging in de dressuur ziet... Maar met een paar balken in de bak, transformeert hij in een leergierig en actief paard. Hij loopt dan de sterren van de hemel. Tegenover andere paarden gedraagt hij zich een beetje dominant. Hij vertoont af en toe een beetje hengstengedrag, veel bijten en niet ophouden....
Ik ben heel rustig met hem begonnen, omdat hij de gewoonte had met zijn tong uit zijn mond te lopen, na heel veel rust, geduld, behandelingen en conditie/krachttraining wordt dit langzamerhand steeds beter en kunnen we nu gaan beginnen met echt werken.
Springen vind (en kan) hij fantastisch (nu ik nog) Hij is 7 jaar en we zijn nog steeds op B niveau bezig, maar ik heb zo'n vermoeden dat daar snel verandering in gaat komen. Ik wil eerst de basis helemaal goed onder de knie hebben.
Wat betreft mijn afstammeling van Nourejev?: Ik vind mijn Troy in ieder geval geweldig!
maart 2007
Meer foto's in mijn profiel.
cellavie schreef:Grappig he dat de foto's die hier in het profiel staan niet echt gelijkenis tonen?? Of zie ik dat verkeerd?
Grappig he dat de foto's die hier in het profiel staan niet echt gelijkenis tonen?? Of zie ik dat verkeerd?
Amrah schreef:Hoebedoel je cellavie?
zijn geplaatst