Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Alanta schreef:Ik ga 29 juni met mijn merrie (Roman Nature x Zeoliet) naar de keuring in Appingedam. Ik ben al eerder met haar naar de keuring geweest, 2 jaar geleden als 3-jarige, toen redde ze net geen ster. Ze is nu wat ouder, volwassener en meer paard, dus nu proberen we het nog een keertje.
Suc6 voor wie allemaal naar een keuring gaan!
Desiree schreef:Vraagje voor degenen die hun merrie naar de keuring brengen: maken jullie deze merrie zelf klaar of laten jullie dat ergens professioneel doen>?

MissHIS schreef:Ja ze keuren qua punten wat royaler dit jaar, omdat ze hetzelfde aantal stermerries willen behouden. De punten zijn daardoor ook niet 1 op 1 te vergelijken zijn met die van vorig jaar.
Dees schreef:Nergens om verder hoor, maar is deelname aan de kwpn-keuringen voor kwpn-leden werkelijk a 50 euro?
Dat was toch altijd gratis voor leden?

.

ophrah schreef:miss hiss. wat gaaf dat jij op Sulecka B rijd zeg.. Ik kende d'r moeder heel goed en ook veel van haar nakomelingen.. natuurlijk ook haar broer romeo b.. en natuurlijk ook zijn nakomelingen.. Heb zelf 3 jaar paarden zadelmak gemaakt bij de fokker van jou paardje.. Veel succes op de keuring. Maar da's eigenlijk niet nodig met zo'n moeder dan heb ie vanzelf succes..
weule schreef:wat ik trouwens ook nog even wil melden is dat ik het zeer jammer vind dat veel mensen in gewone kleding hun paard laten zien. eergister in onze groep van 7 paarden, slechts 2 mensen in het wit... (witte broek, overhemd(rood strop) of een witte KWPN polo). Vind dat iedereen eigenlijk gewoon in het wit zijn/haar paard dient voor te brengen...