pieterm schreef:heeft inspekteur GP gelopen?
Nee nooit zware tour.
Ik zou ook voor Gribaldi gaan, zowel de combi met Ferro als Amor als de moederlijn heeft succesvolle paarden opgelevert.
En kleintjes.. ach er zijn ook zat groten van Gribaldi hoor.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pieterm schreef:heeft inspekteur GP gelopen?
[***] schreef:Ze heeft een klassieke moederlijn met veel gelders bloed en ook veel hengsten in dat type (Ulft Farn Amor). Inspekteur is ook op veel gelderse merries gebruikt. Misschien de moeite om eens in die richting te kijken, ook qua karakter wat je graag niet te moeilijk wilt hebben. Heeft ze niet gesprongen bij de eptm? Zou ze wel moeten kunnen puur van het papier af.
Johnson zal nog niet zoveel van bekend zijn, eerste jaargang bij het KWPN.
Elisa2 schreef:Je moet alleen kijken of hij past bij de beweging van de merrie.
Suzanne F. schreef:Elisa2 schreef:Je moet alleen kijken of hij past bij de beweging van de merrie.
Dat wil zeggen, een merrie die veel schoudervrijheid en afdruk heeft met knie in het lopen en een sterk ondertredend achterbeen.
Tequiro schreef:Je wilt een niet al te moeilijk karakter, weet niet of je dan wel met een Jazz nazaat moet gaan fokken.
Ook Ferro staat er niet echt om bekend een makkelijk karakter te vererven.
Misschien is Florencio een optie of Obelisk, maar ik ken het type merrie niet dus is moeilijk in te schatten of ze er qua type erbij passen....
Samsam schreef:Florencio fokt niet zozeer klein, maar wel fijntjes!!
Basvdv schreef:Samsam schreef:Florencio fokt niet zozeer klein, maar wel fijntjes!!
Ik heb me daar gister toch een groffe knuppel van gezien...
Casper1985 schreef:Wat dacht je van sandreo!!!!! (sandro hit x flemmingh) Zeer chique model
snoepie12 schreef:Wij hebben onze Ferro-merrie laten dekken door Lord Leatherdale,
deze hengst is nu in het voorjaar geodgekeurd.
Goed bewegen en super braaf karakter.
Voor meer info : www.vanolst-stables.nl
daantjuhhh schreef:snoepie12 schreef:Wij hebben onze Ferro-merrie laten dekken door Lord Leatherdale,
deze hengst is nu in het voorjaar geodgekeurd.
Goed bewegen en super braaf karakter.
Voor meer info : www.vanolst-stables.nl
Lord Leatherdale vind ik trouwens op stand tegen vallen.,
Dan spreekt hij me totaal niet aan.
Maar z'n beweging vind ik wel goed..
(hebben hem gekeurd met extrieur beoordeling op school!)