Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ben blij dat ik zoveel bokkers weer terug zal zien hopenlijk. ik heb nog niks gehoord. ik was vanmorgen bij hol maar de hengst zal vanavond wel geweest zijn (anders is t zo warm) dus maar ik heb niks meer gehoord. ik ga er morgen heen en dan horen jullie wel meer... ik hoop zo dat t goed gaat... en dat de scan over 18 dagen POSITIEF zal zijn. we wachten het af.
komen jullie dan allemaal naar mij
haha..

Hollybolly schreef:wil niet dat ik het door zo'n banketstaaf wedstrijdje mn veulen mis.

Sammie schreef:Hollybolly schreef:wil niet dat ik het door zo'n banketstaaf wedstrijdje mn veulen mis.
Ach paarden kunnen wel ergens tegen. En ze heeft verder toch geen problemen gehad met het drachtig worden op zich? Die tweeling is niet verworpen doordat je er te intensief mee reed, maar omdat er geen plek voor was.
Dressuur kun je imo wel gewoon doen. Springen ligt er aan. Als ze een hittepetit is, die zich erg druk maakt en strest, of moeilijk drachtig te krijgen is dan moet je het niet doen. Jij kent je merrie het beste, en als je er niet prettig bij voelt moet je het niet doen. Maar dan is het puur voor je eigen gemoedsrust en dat je kunt zeggen: ik heb er iig alles aan gedaan.
En we vinden verder geen enkele hengst geschikt, dus fokken we niet. Maar ik denk dat ik zo af en toe nog wel kom meelezen, veels te gezellig.
Hopen dat dit keer alles wel goed gaat. Ben benieuwd
jullie duimen doet me goed hoor