Hengst Symfonie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pinkstar

Re: Hengst Symfonie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 13:08

Jaaa spirith, klopt inderdaad dat de nakomelingen vaak van kruisingen komen, mijn paard ook. Maar meeste mensen rijden er dressuur mee? Of hebben de spingers en eventers zich nog niet gemeld?

meppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 13:57

Pinkstar schreef:
@ spirith inderdaad K A R A K T E R. Oepsie Knipoog ff off topic wat een liiieeeff kindje!
@ meppie heb je ook foto's?

Dus toch meer symfoniebezitters/sters dan ik dacht. Je hoort er vrij weinig over,,,

Nou ik heb wel foto's maar ik weet niet hoe ik ze hierop krijg.

Pinkstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-06 17:10

Ik heb geen idee, somebody, anybody??

aniek87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 19:21

Hier nog ff weer verslagje:P

Hij is nog steeds zo kijkerig Lachen vooral sinds het binnenseizoen weer begonnen is!!
Ga nu 3 dagen naar luttenberg!! Gouden Ijzer!!

Eerste dag zit erop!! 4e met 198.. Maar het juryhokje was toch wel erg eng haha!!
Verder niemand last van de kijkerigheid van ze??

Liefs

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 19:24

Mijn oude merrie van 25 is een symfonie, echt een oude taart, gouden karakter, nooit saai, willen werken, Helaas word er al een tijdje niet meer op gereden omdat ze OCD heeft, dus ze staat lekker tussen e andere paarden in van haar oude dag te genieten.
maar echt ook mooie paarden, ouderwets maar goed gebouwd. mijn merrie is 1,66

Pinkstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-06 11:08

@aniek87 wat goed weer! Ik moet je bekennen Othello is alert maar niet kijkerig. Is erg nuchter en stoer. Gisteren heeft mijn vriend voor het eerst met hem gesprongen Lachen WIIIEEHAAA kicken. Foto's komen snel!
@cavaletti, wat leuk zo'n omataartoudpaard. Ik houd ook van het ouderwetse type

aniek87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 18:12

haha ik durf niet te springen :p 1x geprobeerd met hem ma toen brak ik direct me vinger haha

Dus heb direct me vzh zadel maar ingeruild voor een dressuur haha..
Ga 3 december L2 starten Haha!:D Ik ben benieuwd Haha!

Wil jou verhalen ook wel ff horen over het springen haha!!!
Heb je ook een foto ofzoow? Liefs

meppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 09:10

Pinkstar schreef:
@ spirith inderdaad K A R A K T E R. Oepsie Knipoog ff off topic wat een liiieeeff kindje!
@ meppie heb je ook foto's?

Dus toch meer symfoniebezitters/sters dan ik dacht. Je hoort er vrij weinig over,,,

Ik heb foto's staan bij de Kantine- in the picture- Umbro de gave hengst op de foto.

Pinkstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-06 21:23

@meppie BEAUTY. Echt een gaaf beest! Ook prachtige foto's moet ik zeggen....

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 14:19

Mijn eerste eigen paard was een Stornello xx x Symfonie. Een pittige merrie met een behoorlijke kop er op, haar stokmaat was ca. 1.63m.
Ik heb haar ruim 4 jaar gehad en daarna is ze weer de manegelessen in gegaan (daar had ik haar ook van gekocht). Inmiddels is ze met vervroegd pensioen en heeft de beheerder van de manege haar gekocht om een veulentje mee te fokken.
Ze is nu 17 jaar en is geïnsemineerd door Rhodium, ik ben erg benieuwd naar haar veulen volgend voorjaar!

Pinkstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-06 16:49

Odin, ik heb net je profiel bekeken. Jammer dat het niet klikte, neem aan dat je er alleen maar dressuurmatig mee hebt gereden of heb je meerdere malen cross gedaan (las nl dat je ook een training met haar hebt gehad). Was ze wel cool of ook kijkerig net als het paard van aniek87? CIAO

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-06 17:11

Ik heb er voornamelijk dressuur mee gereden, maar dat ging niet op de wedstrijden. Ik heb wel wekelijks springles gehad, maar daar ben ik niet in gestart verder. De crosstraining was ook niet wedstrijdgericht of zo.
Voor buiten was ze ook niet erg geschikt, ze kon alleen in een groep mee, niet alleen. Ze was enorm kijkerig en een echte merrie in haar doen en laten.

Jord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 14:39

Ik heb zo'n 18 jaar geleden een Symfonie x Oregon (heel veel gelders dus) gereden. Een heel fijn paard wat ook goed kon springen, het was een handelspaard dus was al snel verkocht. Een paard met heel veel pit wat ook flink kon bokken, de nieuwe eigenaar heeft er wel dressuur en springwedstrijden mee gereden volgens mij iets van L/M-niveau. Het paard leeft inmiddels al lang niet meer.
Ken ook nog iemand bij ons in de buurt die een Symfonie-merrie heeft, volgens haar is ie heel erg lastig en ze rijdt er eigenlijk verder niet echt op.

Pinkstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 10:24

Leuk te lezen dat er toch nog wel wat bekend is over Symfonie's afstammelingen. Erg uiteenlopende karakters wat ik zo lees maar ja het is en blijft de combinatie ben ik van mening...Fijne dag en binnenkort zal ik foto's neerzetten als het me lukt, ben een doos wat betreft internet!

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-06 00:19

Wij hebben een Symfonie x Amor gehad, en daar reed mijn man middentour mee, hij is naar Japan verkocht. Verdrietig
Het was een vos met 4 witte benen en hij had een superwedstrijdmentaliteit, zodra hij in de ring kwam dan wist hij dat het moest gebeuren.. als jong paard was hij niet zo makkelijk in zijn karakter maar dat is later dus goed geworden Haha!

Pinkstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-06 10:50

Kajanus, heb je er misschien een foto van? Zoiezo zou ik nog wel wat foto's willen zien en vooral zelf uploaden HELLUPPP! FF oftopic maar kajanus wat een prachtige paarden in je bezit zeg en dat veulen <3 **zucht** FIJNE DAG Lachen

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 10:39

Staan foto's van 2 nakomelingen van Symfonie op de site van manegedehoef.nl zoek bij foto's naar Baronet en Conquistador beide rond de 1.75m en beide stug te rijden wel 3 ruime gangen. Pling

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 12:49

Pinkstar schreef:
Kajanus, heb je er misschien een foto van? Zoiezo zou ik nog wel wat foto's willen zien en vooral zelf uploaden HELLUPPP! FF oftopic maar kajanus wat een prachtige paarden in je bezit zeg en dat veulen <3 **zucht** FIJNE DAG Lachen

Ik heb niet echt foto's van hem, dat vind ik zelf ook erg jammer, maar toen maakten we niet zoveel foto's als tegenwoordig, maar ik zal nog eens op zoek gaan Knipoog
Ik ben ook erg blij met het paardenspul wat we hebben ..

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 23:15

Ik heb een 5 jarige merrie Roman Nature x Zeoliet x Akteur x Symphonie, is ietsie pietsie verder weg, maar toch

Pinkstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-06 12:16

Atalanta en hoe is het karakter? Prachtig paard hoor! Zie wel veel van Zeoliet erin, ben je het daar mee eens?

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 17:02

Pinkstar schreef:
Atalanta en hoe is het karakter? Prachtig paard hoor! Zie wel veel van Zeoliet erin, ben je het daar mee eens?

Geweldig karakter, wat dat betreft heeft ie nix van Zeoliet, wil alles voor je doen en pakt alles super aan. Ja ze heeft er wel wat van, maar ze heeft meer van haar vader denk ik.

Floress

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-06 09:36

Ook ik was op zoek naar info over Symfonie en bij deze dus gevonden Haha! Heb een nieuw paardje op het oog: Cabochon x Symfonie. Blijkbaar heel wat positieve verhalen over Symfonie en het verrichtingsonderzoek is ook niet slecht.

Pinkstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-06 10:17

Hey Pasi! Wat leuk vertel is wat meer over,,..,,hoe oud, wat wil je er mee gaan doen? Tell US Lachen Mijn paardje is echt een springer of althans hij vindt het helemaaal geweldig. Ik durf niet, maar mijn vriend is sinds kort met hem aan het springen. Snel foto's erop gooien. In het zomerseizoen start mijn vriend met hem, ben benieuwd,,..,,

Floress

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 10:23

Ze is nog niet van ons he. We willen er wel zo snel mogelijk naar gaan kijken want we zijn erg geinteresseerd. Als ik meer weet kom ik zeker posten!

Pinkstar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-06 10:49

Neeej dat begreep ik al,,..,, keep us posted!!