BlazingBoots schreef:@Vickelienje: Lotje ziet er inderdaad heel mooi uit! (zag net de foto in het andere topic).
Ik vind haar ook heel mooi gebouwd, rond maar niet dik! super!
Thanx!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BlazingBoots schreef:@Vickelienje: Lotje ziet er inderdaad heel mooi uit! (zag net de foto in het andere topic).
Ik vind haar ook heel mooi gebouwd, rond maar niet dik! super!
BlazingBoots schreef:Is het misschien een leuk idee om een groot shetland-dieet topic te maken?
Waarin iedereen die een te dikke shet heeft het verloop van het dieet laat zien doormiddel van foto's?
Op zich lijkt het me een heel leuk streven om zoveel mogelijk het goede voorbeeld te geven.
Dus zoveel mogelijk slanke goed getrainde shets
Ik ben al begonnen
Ramona_lief schreef:Is gronisch bepaalt. En het is en blijft een hengst he. Die hebben vaak wat vollere manen.
Misz_J schreef:gronisch is toch blijvend??
Eejj schreef:Dat is een goed idee !
Mijn verzorgshet had eerst wel een lekker shetlander buikje , maar dat vond ik wel mooi omdat het ook spieren waren ( niet op de buik maar op der kont schouders en nek ) nu is ze een beetje aan de magere kant maar ik wil haar wel lekker in conditie houden.
dit krijgt ze te eten;
1 uur per dag in een wei met veel gras .
daarna gewoon weer op de kale wei .
1x per dag 1/3 schep krachtvoer ( van zon gele beker )
en 3 á 4x in de week beweging. wel intensief of een half uurtje fanatiek longeren of losspringen of een flink eindje naast de fiets .
Narco schreef:Klopt het dat als je een hengstje hebt hij dunner blijft als je hem hengst laat?