[WN] Nakomelingen van Eternal Prescription of miss docatan

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Heike
Mede-oprichtster

Re: Nakomelingen van Eternal Prescription of miss docatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 00:51

Oud topic maar met zinvolle nieuwe antwoorden. Kan dus blijven staan.

4pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 20:00

Citaat:
Heb er ook 1 gehad van EP maar die was met 2,5 jaar al helemaal afgeschreven en was ten dode opgeschreven! er mankeerde zo ontzettend veel aan en het viel helaas allemaal onder aangeboren afwijkingen neehoor voor mij nooit meer een EP nakomeling want die quarter van mij heeft een pijn geleden dat het niet mooi meer was en ik ben zelfs nog naar Bouwmeester terug gegaan met de rontgologische foto's en uitslagen maar kreeg de kans niet eens verhaal te halen want Adrie kwam woest met een hooivork het pad af gerend naar onze auto toe dus LAATMAAR!! alle foto's en veslagen heb ik thuis in huis liggen dus heb je interesse laat het maat weten. niks goeds over te vertellen.

IMA Royal Treebars het spijt me nog op de dag van vandaag dat je zo ontzetten veel pijn geleden hebt door de stompzinninge fokzucht van onnadenkendheid maar a/d andere kant ben ik ohzo blij dat ik persoonlijk een eind mocht maken aan het nodeloos pijnlijden en ik heb het geweten het snijd nog steeds door mijn hart als een tweesnijdend zwaard.

IMA Royal Treebars

Sire: Eternal Prescription
Dam: Dolls Little Sugar

Bedankt voor je reactie! Je hebt zo een PB.

4pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 20:05

mayflowertje schreef:
hee
heb veel nakomelingen van eternal prescription ingereden. en ja de meeste hebben het lieve karakter van hun vader geerft. Eternal was een top hengst die kon je zo bij drachtige merries in de wei gooien. geen probleem. als voorbeeld: een zoon van hem Eternal leo san, begon in met inrijden maar hij verzetten geen stap. ik kon er zo op gaan zitten hij deed niets. later toen in hem had ingereden kon ik al heel snel met hem naar buiten. Zo heb ik er nog veel meer beleerd. dus als je nog meer wil weten vraag maar raak. haha.
groetjes anna

Hey Anna,

Bedankt voor je reactie. je hebt zo een PB

grt.

Atokas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 22:06

Wil even reageren op de zogenaamde hooivork en röntgenfoto's.

Deze foto's zijn nooit getoond aan de bouwmeesters terwijl ze er wel om gevraagd hebben. Van de persoon die deze nakomeling van Eternal had zijn in de QH wereld hele rare zaken bekend die niet door de beugel kunnen. Wil hier verder niet op ingaan want één rotte appel kan een hoop schade opleveren, mij zijn alleen maar goede nakomelingen bekend van Eternal. Boos!

4pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-07 11:58

Atokas schreef:

Deze foto's zijn nooit getoond aan de bouwmeesters terwijl ze er wel om gevraagd hebben. Van de persoon die deze nakomeling van Eternal had zijn in de QH wereld hele rare zaken bekend die niet door de beugel kunnen. Wil hier verder niet op ingaan want één rotte appel kan een hoop schade opleveren, mij zijn alleen maar goede nakomelingen bekend van Eternal. Boos!

Zou jij misschien wat meer willen vertellen over de nakomelingen van Eternal? En eventueel over Eternal zelf?

Groeten Patricia

knuffelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 22:53

Atokas schreef:

Zeg ge denkt toch niet dat ik van plan ben helemaal naar duitsland te rijden met die foto's he ze komen dan maar voor de verandering eens naar ons toe want we hebben er ontzettend veel verdriet van gehad dat dat dier zo ontzettend heeft moeten lijden en buiten dat weet ik helaas nog een paar nakomelingen van EP die door en door rot zijn en ook die mensen werden het pad afgetrapt dus wij houders van nakomelingen van EP krijgen niet eens de kans om verhaal te halen laat staan schade vergoeding.
Dat ze EP zelfs nu nog na zijn dood met hand en hooivork tand verdedigen vind ik meer dan triest en ohja toen ik er was keek ik ook nog naar een halfbroer van mijn palomino en die had heel leuk CORNAGE en dat werd zomaar even weggewimpeld.
Dit paard EP had nooooooooooit mogen fokken en Nedpoint QH USA had hem nooit naar NL mogen verschepen omdat ze wisten dat hij rot vererfde en dat hij als veulen al in het geweldige prikkeldraad had gehangen terwijl hij eigenlijk afgemaakt had moeten worden DAAROM kon dit paard niet bereden worden en is dit paard mede met rot fok 100% afgekeurd in de USA maar alleen maar omdat hij de zoon was van Docs Prescription mocht hij blijven leven om dat Docs money earner was en zoveel titels op zijn naam had staan.
Dit heb ik zelf alsmede van Nedpoint te horen gekregen want hun dochter afdeling zat toendertijd in Almere en tja met een vrachtwagen kom je nog wel eens ergens!
Kom voor je fouten uit en durf eens toe te geven dat jullie fout zaten want ik ben dit gezeur meer dan zat als dit zo langer door gaat maak ik de R-foto's geheel openbaar en dan hebben jullie pech want dan sleep ik alle gedupeerde erbij met medische verslagen en al en ga je dan maar eens verdedigen want dit rot fokken moet een halt toegeroepen worden want er zijn er nog veel meer die ellende hebben met dat achtelijke achtertuin gefok, laat dat nou eens aan de daadwerkelijke bewezen hengsten over die zowel klinisch als R-foto's gekeurd zijn en dan wel op DEKHENGST en niet als huis tuin en keuken paard.
Ik heb over EP zijn erfelijkheid niks goeds maar zijn karakter was formidabel maar dit paard kon er niks aan doen DE MENS WEL en al dit gedonder is begonnen met DOCBAR!!! want die vererft 100% OCD en SPAT en daar fokt iedereen mee verder, maar gelukkig zijn er nu ook mensen die hun hersens gaan laten werken en niet op kleur,bouw, en hoogte fokken maar op de binnenkant want kleur, bouw en hoogte krijg je KADO!!
Maar vergeet ook de merries niet want zij hebben ook hun deel in de fok, ook zij laten hun stempel op het verwachte veulen na.
Dus HENGST EN MERRIE HOUDERS kijk eerst alle stambomen en vererving en prestaties na en laat le merrie/hengst K EN R keuren en komt er een koper voor het veulen overleg dan de keurings rapporten van zowel de hengst als merrie dan sta je altijd safe en als er dan wat met het fok produckt gebeurd dan is het niet aan jullie maar a/d eigenaar v/h veulen te wijten maar er kan ten allen tijd een fout of aangeboren afwijking optreden je hebt nooit maar dan ook nooit 100% zekerheid of garantie.

Ohja nog wat je zegt dat mijn paard bekend is in de QH wereld met alleen maar wilde verhalen???!! laat dan ook MV G.B mee doen aan dit gesprek want het was haar merrie.

Ik ben notabene toendertijd helemaal naar Bosch en Duijn gereden Dhrs Welling en heb hem helemaal op de foto laten zetten en deze Dhr Welling keurde hem finaal af en ik denk niet dat hij een knoeiretje was want hij is grootmeester professor in dierkunde op het gebied van het paarden skelet en hij keurd nog steeds al de KWPN en NRPS hengtsen voor de jaarlijkse hengsten keuring ze komen notabene zelfs uit Frankrijk, Duitsland, italie noem maar op vandaan om hun hengsten door hem te laten keuren.
Ik heb video opnamens waar de tranen je van in de ogen springen als je ziet hoe hij er bij loopt en dat kun je nooit verbergen! zijn jullie nou echt zo achterbaks dat GELD belangrijker is dan de gezondheid van een goed fokproduct?? sorry hoor HEBZUCHT dat staat hier duidelijk NR 1 en als al die EP nakomenlingen dan zo goed zijn WAAR ZIJN ZE DAN OP DE WEDSTRIJDEN????? 2, 3 MEER NIET het is niet voor niks dat pwaaijer dit topic opent waneer word het nou eens duidelijk dat er veel meer rotzooi is dan dat openbaar gemaakt word.

Sorry maar ik ben woest wat sterker nog furieus op dat achtelijke achtertuin gefok DAT MOET STOPPEN OOK HIER IN NEDERLAND in canada en america worden perjaar meer dan 120.000 paarden nodeloos afgemaakt juist door dat achtertuin gefok.

Dus nogmaals als jullie de foto's willen zien kom dan langs want ik geef ze nooit maar dan ook nooit uit handen en zeker niet aan jullie want jullie zorgen er wel voor dat ze voorgoed verdwijnen.
Ik kan jullie zelfs de rekeningen overhandigen aan kliniek kosten en dat was meer dan 12000 gulden alleen voor mijn palomino IMA Royal Threebars.
Dus kom maar op jullie weten het toch allemaal zo goed!? nou bewijs het dan maar.
Ohja inbrken in ons huis heeft geen zin want allen medische bewijzen + R-foto's liggen in de kluis van de bank.

Sorry pwaaier maar ik ben dit gezeur echt meer dan zat het word tijd dat iedereen nu de waarheid onder ogen gaat krijgen.

bnb

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 23:57

Nou nou, jij durft nogal!
Wij hebben Patricia's paardje zelf gefokt met onze eigen merrie en idd Eternal Prescription, die toendertijd nog in Oklahoma stond, en waar onze dochter bijna een jaar gewerkt heeft! Zij heeft al die tijd voor ET gezorgt, en heeft hem dus van zeer dichtbij meegemaakt en heeft dus geen verhalen "van horen zeggen"! Onze merrie die overigens nog een twee jaar oudere dochter van ET heeft, is ook al een Doc Bar-merrie. De oudste dochter, Eternals Milky Bar, hebben wij nog steeds en mankeert hoegenaamd helemaal niets en is op de foto's rondom kerngezond!!! En dat terwijl zij dus van vaders en moeders zijde, van de 100% spat en ocd verervende, Doc Bar afstamt!!!! Zij was de reden dat wij nog een keer van ET gebruik hebben gemaakt en dat de Bouwmeesters hem naar Nederland hebben gehaald, dus zulke slechte veulens gaf hij niet. Ik denk dat jij gewoon pech hebt gehad met jouw paard, want onze meiden zijn 100% goed en en zijn zeker geen "achtertuinfokproducten"!! Het lijkt me trouwens een heel sterk verhaal dat Nedpoint tegen een boze klant gaat vertellen dat een paard, welke zij notabene jarenlang voor de fok hebben gebruikt, en die zij aan een client verkocht hebben, dat het desbetreffende paard nooit voor de fok gebruikt had mogen worden. Nogmaals, wij kennen de toenmalige eigenaren van Nedpoint heel erg goed, op zakelijk en persoonlijk niveau, en weten dat zij dit soort uitspraken nooit of te nimmer zouden doen.Het is voor alle eigenaren van een paardje wat afstamt van Eternal Prescription ronduit beledigend wat jij daar durft uit te kramen en ik distancieer me dan ook van al die, op z'n zachtst gezegt, domme uitspraken! Deze zijn op geen enkele wijze gestaafd en laten alleen maar zien wat voor soort mens jij bent. Overigens, cornage is geenszins een erfelijke aandoening maar treed vaak op na een verwaarloosde influenza-besmetting of ontsteking aan het strottehoofd! Dus als jij een vete hebt uit te vechten, doe dat dan met de desbetreffende mensen onder vier ogen en jaag niet iedereen tegen je in het harnas door in het wilde weg ongefundeerde uitspraken en beweringen rond te smijten! Normaliter meng ik me echt niet in dit soort nutteloze discussies, maar dit oeverloze en aanmatigende commentaar van jou heeft me doen inzien dat een reactie hier ten zeerste op zijn plaats is! Betty.

knuffelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 00:27

Tuurlijk daarom hebben wij ook dik 12000 gulden aan kliniek kosten daarom, hebben wij ook bij bouwmeester voor een dichte deur gestaan alsmede bij de merrie houder daarom, hebben wij ook nooit ook maar enig woord van excuses gehoord daarom, is dit paard nu dood, daarom, heb ik toen informatie opgevraagd etcetcetc nou je mag weten wat hij allemaal mankeerde hoor!
De laatste 5 halswervels ONTBRAKEN WAREN ER NIET EN ZIJN ER NOOIT GEWEEST!
zijn schouderbladen waren PERFORATIE BLADEN NIKS DAN GATEN!
zijn voorknie van het linker voorbeen ook wel voorhandsbijwortel genoemd WAS KOMPLEET VERROT!!
hij had zwaar SPAT in de spronggewrichten BOLSPAT en OUDERDOMS SPAT en dat bij een TWEEJARIGE!! kortom hij was rijp voor de slacht LEUK HE!! get real ik blijf bij mijn standpunt en wijk daar niet van af want er zijn meer gebrekkige nakomelingen van EP en Docbar vererfde WEL SPAT en OCD ook daar heb ik helaas bewijs van en dat is een heel ander QH paard uit een heel ander vader en moeder en toch was ook dat paard ten dode opgeschreven 1,5 jaar jong R- fotos en al LEUK HE!! en er zullen gerust wel een paar goeien van EP zijn maar die zijn dan wel op 1 hand te tellen, dat jullie het tegen over gestelde hebben ervaren best maar IK NIET en daar zijn er nog een paar van!
Ik heb wel wat beters te doen dan dit gezeur maar het schijnt helaas niet anders te kunnen en ik hoef niet met die foto's te zwaaien want die vergaan niet maar zoals de mens is "Eerts zien den geloven" kom dan maar langs ik heb niks te verbergen want het is de Waarheid!
Waarom word mij dit over EP dan allemaal verteld door een mede werker van Nedpoint?? om heisa te schoppen? om wildwest verhalen te verspreiden??? Blijkbaar niemand van jullie wil klaarblijkelijk aannemen dat ik wel degenlijk foto's heb we hebben financieel een enorme strop gehad maar gelukkig was hij 100% uitgebreid verzekerd en zag ik toch nog wat terug pijnlijk JAZEKER WEL het snijd nog steeds als een tweesnijdend zwaard door mijn hart.
Er werd altijd al geheimzinnig gedaan over EP'S ongeluk en waarom werden er dan nooit R- foto's getoond aan de koper van een veulen??? en het word nog steeds ten sterkste afgeraden om een paard met cornage aan te schaffen, de artsen in de paarden klinieken hebben dan blijkbaar geen kennis ofzo maar de fokker van paarden wel zeker!! komnou maar goed hou hem lekker in ere en geniet v/d gezondheid van jullie paarden!
Ik weet waar A Bouwmeester toe in staat is mijn man stond er notabene bij en wilde nog ingrijpen toen A met de vork achter me aankwam was je erbij??? nee natuurlijk niet ik verzin dit terplekke uit mijn duim en dat van die foto's en kliniek kosten zeker ook duh zoek het maar lekker uit want dit gun ik niemand zelfs mijn ergste vijand (mits ik die zou hebben) niet want het verdriet dat je er van hebt en de financiele schade die je ook nog moet ophoesten dat is het zout in de pap niet waard.
1 ding weet ik wel ik wil nooit meer een docbar afstammeling al krijg ik 100.000 euro toe maar dat is MIJN persoonlijke mening en ervaring.
Meer heb ik niet te zeggen voor mij is dit boek dicht want ik ben het meer dan zat om voor leugenaar uitgemaakt te worden.
Wat de boer niet kent dat vreet hij niet.

4pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 22:03

Misschien zouden we het hier bij kunnen laten. Dan kunnen eventueel andere mensen met nakomelingen van Eternal Prescription nog reageren. Want als er zo door blijft worden gegaan dan zou er een slotje op dit topic kunnen komen en dat zou ik betreuren omdat ik nog steeds benieuwd ben naar de overige nakomelingen en eventueel andere informatie over EP zelf.

knuffelkont schreef:
zijn jullie nou echt zo achterbaks dat GELD belangrijker is dan de gezondheid van een goed fokproduct?? sorry hoor HEBZUCHT dat staat hier duidelijk NR 1 en als al die EP nakomenlingen dan zo goed zijn WAAR ZIJN ZE DAN OP DE WEDSTRIJDEN????? 2, 3 MEER NIET het is niet voor niks dat pwaaijer dit topic opent waneer word het nou eens duidelijk dat er veel meer rotzooi is dan dat openbaar gemaakt word.

Even hierop reageren: Ik heb dit topic niet hierom geopend. Ik wist weinig van andere nakomelingen af. Ik was dus erg nieuwsgierig naar meer nakomelingen. En of er nakomelingen in de sport liepen. Toen was ook nog niet duidelijk wat de blessure van mijn paard inhield en of het al dan niet van erfelijke afkom was. Misschien raar gezegd, ondanks mijn vele bezoeken aan de dierenarts, met bloed, zweet en tranen, en ondanks jouw verhalen, ben ik super maar dan ook super blij dat mijn paardje ooit op de wereld is gekomen en ik ben erg blij dat ik de kans heb gekregen van haar oude eigenaren van mijn paard om haar te kopen. Mijn paardje is ondanks we er nu bij een jaar tussen uit zijn geweest in verband met een blessure een geweldig paard. Ze heeft een in mijn ogen een topkarakter en ze loopt weer als een tierelier. Daarbij heb ik haar laten keuren voor de aankoop, zowel klinisch als röntgelogisch en zij is goedgekeurd anders had ik haar niet gekocht. Ze is mijn maatje en we passen erg goed bij elkaar. Ik zou haar nooit maar dan ook nooit gemist willen hebben.

BNB nogmaals bedankt voor het feit dat ik haar mocht kopen!!

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 18:18

knuffelkont schreef:
Atokas schreef:
Dit paard EP had nooooooooooit mogen fokken en Nedpoint QH USA had hem nooit naar NL mogen verschepen omdat ze wisten dat hij rot vererfde en dat hij als veulen al in het geweldige prikkeldraad had gehangen terwijl hij eigenlijk afgemaakt had moeten worden DAAROM kon dit paard niet bereden worden en is dit paard mede met rot fok 100% afgekeurd in de USA maar alleen maar omdat hij de zoon was van Docs Prescription mocht hij blijven leven om dat Docs money earner was en zoveel titels op zijn naam had staan.[/b] Dit heb ik zelf alsmede van Nedpoint te horen gekregen want hun dochter afdeling zat toendertijd in Almere en tja met een vrachtwagen kom je nog wel eens ergens!

U zegt wat?
Waar haal je die onzin vandaan? En trouwens, ik weet niet waar je met je vrachtwagen terecht bent gekomen, maar Nedpoint zat niet in Almere..... was je verdwaald misschien?

knuffelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 21:47

Oh tachograaf schijven, ritstaten en cmr's liegen dan dat het gedrukt staat.
Ik heb hier geen zin meer in ik heb mijn verhaal gedaan wat al velemalen eerder had moeten gebeuren.
Ik blijf bij mijn standpunt en daarmee BASTA!!! ik ben het meer dan zat al dat gedonder om die knol en blijkbaar is er in die agfelopen 8 jaar geen barst verandert want dat bewijst het wel weer, maar laat maar zitten jullie zoeken het allemaal maar lekker uit ik vind het allemaal best want dit houd gewoon niet op dit bijft maar doorgaan en doorgaan.
Ik ben blij dat ik niks meer met de aqha te maken heb en mijn Knuffel die ik nu heb is lekker 100% gezond van lijf en leden en dat is voor mij meer dan genoeg.
Ik heb helaas TWEE docbar nakomelingen gehad en alle TWEE hebben ze hun derde levensjaar niet eens kunnen halen DIT IVB MET AANGEBOREN AFWIJKINGEN OA OC-D BOTKIEST SPAT en meer van die zaken dus hou aub op met hoe geweldig docbar wel niet was.
Vandaag de dag zijn er gelukkig al heel wat quarters die wel gezond zijn van binnen en buiten en hou dat ook zo en denk na voor je begint met fokken dat heb ik al eerder gezegt.
De knuffel die ik nu heb is kern gezond en dat is mij meer dan genoeg.
Mocht er uberhaupt nog iemand willen reageren doe dit dan aub PB.

MVG KK.

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 21:54

knuffelkont schreef:
Oh tachograaf schijven, ritstaten en cmr's liegen dan dat het gedrukt staat..

Nedpoint zat niet in Almere.... Sorry Ach gut

bnb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 21:58

Ik denk dat deze mevrouw een beetje de weg kwijt is door alle paarden die ze heeft verloren aan spat en ontbrekende halswervels......denk je niet Marieke???

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 22:05

Ach gut
Het is wel heel sneu als je je paarden moet verliezen....

Het is dan ook het lekkerste als je daar dan al die andere de schuld van kan geven. Ja
Tegenwoordig bestaat het leven alleen nog maar uit het beschuldigen van een ander. Zelfs bij een doodgewoon ongeluk moet er nog ergens schuld gehaald worden.

Ik vind het zielig voor je KK. Je leven is verwoest en Nedpoint en al die andere hebben dat gedaan, wat een rotzakken zeg...

knuffelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 11:03

Dit is het laatste wat ik er over te zeggen heb! weet je wat, geef dan lekker de merrie Doll's Little Sugar de schuld van alle ellende maar denk goed na over het volgende "hoe is het dan toch mogenlijk dat er nog meer nakomelingen van EP met allemaal soorgelijke gebreken zitten en dat terwijl ze allemaal een andere verschillende moeder hebben, dat zou dan dus botweg inhouden dat al die merries ROT zijn en eptje schoon! nou ik vind het geweldig en daarnaast is het allang medisch bewezen dat OC-D, SPAT, BOTKIEST, CARRAS en dergelijken zwaar vererfelijk zijn dus aangezien jullie het allemaal zoooooo ontzettend goed weten wens ik jullie verder succes met geld verdienen in de doorfok fokkerij.

Wees gezegend en de groeten.

PS ja idd ik ben wel degenlijk de weg kwijt op dee'z aarde want ik mag mij een HemelBurger noemen verbonden in en bedekt onder het KOSTBAAR BLOED van Jezus Christus = Jeshua Ha Messiach voor ons gestorven op Golghota = hoofdschedelplaats en na drie dagen weder OPGESTAAN tot in Eeuwigheid en weet dat "Het is de mens gezet 1 maal te sterven , maar daarna KOMT HET OORDEEL Gods over iedereen jong oud klein groot en kunt ge niet meer zeggen "ach Heere ik hab es nicht gewust."

Weet ook dat elke spottenij zal worden beoordeeld en bestraft maar niet door mij maar door God= Jezus Christus = Jeshua Ha Massiach.

Ik denk niet dat de mod's hier om gevraagt hebben dus is het ook niet tegen hen maar aan diegenen die de Waarheid teniet willen doen.

Meer heb ik niet te zeggen! dus groet ik de afdeleing western fokkerij op bokt.nl

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 12:46

Brrrrrrrrrr Nagelbijten / Gniffelen

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 12:52

Zeg dat wel.... Rolleyes

MissPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 16:40

@KK; nu we het toch over de Heer en het geloof hebben...........;

Waarom heeft God eerst de man geschapen en pas daarna de vrouw? Schijnheilig
Om hem de kans te geven even te genieten van het aardse paradijs! Extreme duivel

diola

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 20:37

Goedenavond Knuffelkont ........... Zo kom ik je hier ook weer tegen??

Eerst op Whoa.nl kwam je met allerlei onzin verhalen.

Ik heb je ooit persoonlijk mee mogen maken tijdens de aanschaf van een paard...En ik kan me nog heel goed herinneren dat jij een paard keurde door hem een klopje op zijn voorhoofd te geven en even naar zijn achterbenen te kijken!! En dan kijk je er zelf vreemd van op dat al "JOU" paarden iets schijnen te mankeren????? Laat dit werk over aan de experts, en laat die een dier keuren dan kan je hun iets verwijten als het dier achteraf wel of niet goed blijkt te zijn. Dat scheelt een hoop ellende voor jezelf. Boos! Boos!

Broncoyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 21:24

ik weet hoe ze heet, maar we noemen haar nuts............

westernappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 20:35

ik heb de eer gehad om haar vanmiddag gesproken te hebben tijdens de wran show op de kalverhoek. hmmm........ ok ik oordeel niet en onthoud mij van verder commentaar,ieder het zijne zullen we maar zeggen.alleen het punt wat ze heeft over dat iedereen met een qh hengst maar raak laat dekken zonder dat er een goed fokplan achter zit,ter verbetering van het ras qh,dat punt heeft ze imo wel gelijk in.de rest weet ik niet ,ik was er niet bij en kan de paarden-mensen niet persoonlijk,dus ik onthoud mij van verder commentaar Koe (zie onderschrift)

libelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 20:20

Beste knuffelkont, eigenlijk denk ik dat de meeste mensen bij het lezen van jou verhalen al begrijpen dat je geestelijk niet helemaal in orde bent. Ik Gb en eigenaar van een van jou zo tragisch aan zijn einde gekomen paardjes wil aan paardeneigenaren alleen het volgende kwijt. Alle zogenaamde kwalen die haar beide paardjes hadden zijn telkens ontstaan door zaken van buitenaf. Het ene moment was het paard veels te zwaar de volgende maand broodmager. Telkens wanneer er weer een 'erfelijke klacht"kwam heb ik contact opgenomen met haar veearts. Helaas hebben we samen moeten concluderen dat er mensen zijn op deze aarde die in staat zijn hun eigen kinderen maar ook dieren opzettelijk kwaad en pijn te doen om zelf telkens in de belangstelling te moeten staan. De ziekte Münchhausen by proxy genaamd .
De naam van deze persoon is XXXXXXX. Het vriendelijke verzoek dan ook om haar nooit geen paard te verkopen.
Met vriendelijke groeten Gerrie Bijsterbosch

knuffelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 01:20

'GOD' weet de WAARHEID WANT hij is de WAARHEID!! weet dat elke leugen zal geopenbaart worden van den beginnen af en weet ook dat een ieder jong oud groot klein voor ZIJN TROON van HEERLIJKHEID zal staan en dat een ieder zal worden geoordeeld naar zijn of haar werken en een ieder die NIET in het BOEK DES LEVENS GEVONDEN WORD die zullen de eeuwige dood sterven dat is de tweede dood, de poel des vuurs en een ieder die daarin geworpen word komt daar nooit meer uit.

Openbaringen hoofdstuk 20:11 t/m 15
Ik zag (den welken is Johannes de geliefde apostel van Jeshua Ha Messiach) eenen grooten witten troon, en dengene die daarop zat, van wiens aangezicht de aarde en de hemel wegvlood, en geene plaats is voor die gevonden. (Dan.7:9. 2 Petr.3:10.)
En ik zag (den welken is Johannes de geliefde apostel van Jezus Christus= Jeshua Ha Messiach) de dooden, klein en groot, staande voor God; en de boeken werden geopend; en een ander boek werd geopend, dat des levens is; en de dooden werden geoordeeld uit hetgeen in de boeken geschreven was, naar hunne werken. (Dan.7:10. Mal.3:16. Math.16:27. Rom.2:6.)
En de zee gaf de dooden die in haar waren; en de dood en de hel gaven de dooden die in hen waren, en zij werden geoordeeld een iegelijk naar zijne werken.
En de dood en de hel werden geworpen in den poel des vuurs: dit is de tweede dood.
En zoo iemand niet gevonden werd geschreven in het boek des levens, die werd geworpen in den poel des vuurs.

Weet het is de mensch gezet 1 maal te sterven, daarna het oordeel Gods

God weet mijn leven Hij is bij mij Hij is mijn STEENROTS Hij is mijn BURGT bij wie ik schuil Hij draagt mij in tijden van moeite en pijn, Hij heeft mij uitgered uit de zonden der menschen Hij is mijn REDDER mijn HEILAND mijn VADER en bovenal mijn GOD van wie ik dankbaar mag zijn dat ik mag LEVEN onder ZIJN GENADE en HIJ heeft mij VRIJGEKOCHT van de eeuwige dood door ZIJN KOSTBAAR BLOED VERGOTEN OP GOLGOTHA = Hoofdschedelplaats te Jerusalem Israel.

Weet Gerrie dat alle leugen en ongerechtigheid in dee'z aarde openbaar gemaakt zal worden van den beginnen af en niemand zal daaraan ontkomen behalve diegenen die reeds in CHRISTUS JEZUS ZIJN want voor hen is het Koningkrijk Gods tot in eeuwigheid.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 07:56

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 09:01

Ik zet dit topic op slot, voor gelovigen zijn andere fora beter.