Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

DresslOver schreef:Samber en Aristo.. aristo is onbekend, weet ook niet waar hij ter dekking staat, mijn vorige paard was van aristo, en kreeg een paar keer een mailtje (toen hij ind e verkoop stond) dat aristo's zo lief waren en of de mijne ook zo lief was, en ook toen er mensen kwamen kijken. vreemd genoeg is er niets van aristo te vinden op internet.. echt balen.. maar echt súperkarakters!
jarenova schreef:jep rubinstein...zeer mooie hengst en goed karakter...maar..dekgeld schrik je van.....en of je nakomeling ook zn karakter en schoonheid krijg???de merrie is er ook nog
Pascha schreef:Kingston

Elgranta schreef:Wij hebben goede ervaringen met nazaten van de hengsten: Utrecht (hij had ook een 10 op zijn karakter),
Kennedy
, Lancelot, Candy Surprise, Laroche, Niveau is al genoemd,
Houston
& Pacific![]()
allebei duveltjes in een doosje......de nakomelingen ook!
liesje23 schreef:Inderdaad Rick, Florestan's zijn lief.
Future is van Florestan en geeft hele goed, koelbloedige karakters door.
De hengst zelf is ook erg rustig.
Ronaldo ( = van Rubinstein) heeft ook een heel goed karakter en geeft dit ook mee.
Pascha schreef:liesje23 schreef:Inderdaad Rick, Florestan's zijn lief.
Future is van Florestan en geeft hele goed, koelbloedige karakters door.
De hengst zelf is ook erg rustig.
Ronaldo ( = van Rubinstein) heeft ook een heel goed karakter en geeft dit ook mee.
De 3 ronaldo's die ik ken, zijn niet zo braaf en lief..... Ze zijn niet echt geschikt voor beginners. }>

Pascha schreef:Kingston

RZDLover schreef:Nou dat van Ronaldo gaat niet altijd op, want ik ken een meisje dat echt heel erg goed kan rijden (zelf ZZ geweest met pony tussen paarden en rijd nu paarden in) en die is van ellende gestopt met een 4 jarige hengst van Ronaldo. Ze is zeker geen opgever maar dat beest ging maar door totdat ze der naast lag. Deed echt alles wat niet mocht en had hengstenstreken waar een gemiddelde dekhengst nog wat van kan leren
Uiteindelijk is ze er maar mee gestopt omdat het toch wel gevaarlijk werd en wat er verder met de hengst gebeurd is weet ik ook niet.