ART_UMA schreef:Het is EN exterieur EN sport EN PROK EN index EN zwart
Okeeeey, ik ben binnen dus....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ART_UMA schreef:Het is EN exterieur EN sport EN PROK EN index EN zwart
Suzanne F. schreef:Ja, maar Balzflug ...., ha ha haART_UMA schreef:Het is EN exterieur EN sport EN PROK EN index EN zwart
Okeeeey, ik ben binnen dus....
.ART_UMA schreef:.
Nee gekheid (van de koper) is dan misschien nog wel belangrijker. Maar als je geluk hebt is dan zelfs een ezel goed genoeg.
Suzanne F. schreef:Hoezo? Moet je gek zijn dan om een nakomeling uit mn Balzflugmerrie te kopen?
sarabande schreef:Suzanne F. schreef:Hoezo? Moet je gek zijn dan om een nakomeling uit mn Balzflugmerrie te kopen?
Ik vind het onderschrift van Missouri wel verhelderend![]()
Saartje1 schreef:Wat is dat onderschrift dan???
Briljant.Saartje1 schreef:Nee dat zou ik ook niet doen het gaat er om of ze gezond zijn idd,alleen als ze keur word is het toch jammer want dan de prok er bij en ze is elite das dan toch wel mooi voor het fokken.
MissHIS schreef:Hoorde laatst nog het verhaal van een fokker die had zijn enter laten keuren (die was geprikt door het KWPN voor het OCD-onderzoek). Enter was 11 of 12 maanden op dat moment en werd afgekeurd. Hij wilde hem dus meteen naar de slager brengen maar wegens diverse omstandigheden is dat er toen niet van gekomen en heeft ie hem nog maar even aangehouden. Nu is hij opnieuw gekeurd et voila: helemaal gezond. Nou dan vraag je je toch ook af... wat is dat onderzoek nog waard? Maar goed dat is eigenlijk weer een andere discussie.
Labine schreef:Hier heb ik al vaker van gehoord en vandaar dat ik mijn jonge paarden pas laat prokken als ze minimaal 3 jr zijn en al wat werk in de benen hebben.
Saartje1 schreef:Is toch algemeen bekend dat veulens wel onder de ocd's kunnen zitten die het lichaam zelf weer oplost,maar als drie jarige word het een ander verhaal.
Suzanne F. schreef:Hoezo? Moet je gek zijn dan om een nakomeling uit mn Balzflugmerrie te kopen?
, maar dat is vaak niet goed voor je bankrekening. MissHIS schreef:Dat onderzoek is gebaseerd op het wetenschappelijk (?) gegeven dat de botstructuur na 11 maanden (geloof ik) niet meer veranderd.