Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Elisa2 schreef:Zal ook wel verdwenen zijn zonder ruiter
arie53 schreef:Aan de voorkant goed maar eentje met een verkeerde = te sterk hellende croupe.

Citaat:Een paard heeft maar 1 croupe en daarbij maar 1 manier van bewegen.

Roosjes schreef:ach wat een gezeur het is een goed gekeurd hengst dus hou alsjeblieft op over dat een rug te lang of te kort is..
!! Elke hengst heeft zijn sterke en minder sterke punten!! Ulissa schreef:Citaat:Een paard heeft maar 1 croupe en daarbij maar 1 manier van bewegen.
Goed gezien Arie.
Zet er maar een minder getruukte ruiter op.
Misschien zien ze dan de werkelijke beweging van dit paard.
Elisa2 schreef:Zal ook wel verdwenen zijn zonder ruiter

Ulissa schreef:Misschien zien ze dan de werkelijke beweging van dit paard.
Roosjes schreef:ik heb die foto's niet erop gezet op uptown af te kraken als je daar zin in hebt maak dan ff lkkr zelf een topic.. en hoepel op hier vandaan
Loolapelooza schreef:
als je niet tegen kritiek kunt kun je beter terug onder je steen kruipen en daar lekker blijven zitten.
SplashIsLief schreef:Ik vind het een sprekende hengst. Geweldig koppie zit erop!
Staat boven aan de lijst als ik mijn merrie zou willen dekken
Ribay schreef:Arie 53: ben eigenlijk wel benieuwd wat jij van het uptown veulen vindt wat op de foto hierboven staat.
mistral schreef:Loolapelooza schreef:
als je niet tegen kritiek kunt kun je beter terug onder je steen kruipen en daar lekker blijven zitten.
Voegt lekker veel aan dit topic toe

Max schreef:Ribay schreef:Arie 53: ben eigenlijk wel benieuwd wat jij van het uptown veulen vindt wat op de foto hierboven staat.Citaat:Zullen we de beoordeling van mijn veulen lekker overlaten aan mensen die er verstand van hebben.
mistral schreef:Ulissa schreef:Misschien zien ze dan de werkelijke beweging van dit paard.
Er is niks mis met de beweging van dit paard.
je mocht willen dat je er zo een op stal had staan