2x Gribaldi x Welt Hit II!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 12:37

Wat een heerlijke veulens zeg super gewoon en wat een front heeft de kleinste

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-06 15:23

Haha, ze echt leuk ja! Strakkies weer even knuffelen met ze

deborahxbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 13:50

hi,

ik googelde mijn merrie haar afstamming en kwam op deze toppic. Toevallig is zij die met dat oranje halstertje :-) heb ze nu ongeveer 2jaar in mijn bezit :-)
Echt een pareltje... ik vind jammer genoeg niet hoe ik op bokt.nl een foto kan plaatsen.

Ze is nu 5 jaar en momenteel 1m63 groot (ik gok dat ze nog wel 1.65 gaat halen, dus zo heel klein is ze toch niet gebleven) ze is nog altijd een spierbundeltje. mooi gespierd halsje erop en idd een super front.
Ze doet het erg goed in de sport en heeft mij vorig jaar ook al een mooi samba hit I merrieveulentje gegeven. ook een piepklein poepchique ding....

groetjes

Issy

Re: 2x Gribaldi x Welt Hit II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 18:42

He wat leuk Deborah! Remember en ik waren toen de bijrijders van de 3 zussen Usha, Tess en Shine. Deze Beau is van Usha, Brown Sugar van Tess. Brown Sugar heeft vandaag de Pavocup heeft meegereden. De fokster is nog steeds in bezit van Usha. Als je foto's wil, we hebben er nog genoeg hoor, van zowel Usha als Beau, en de rest vd familie. Wij zijn ook zeker benieuwd naar foto's van Beau. Haar vorige eigenaresse heeft nog weleens wat foto's laten zien op bokt, maar onder het zadel hebben we haar nooit gezien.

deborahxbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 22:10

hi,

ja C. mailde het me eergisteren dat brown meedeed. super nieuws! hoe is het geweest vandaag? ik zag enkele foto's van haar op internet van de voorselectie, nogal een paard geworden zeg! iets totaal anders dan beau! geef me even jou email adres dan kan ik je wat foto's bezorgen.
groetjes!