walgelijk...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mazzel-meid schreef:Toen ik Darlah kocht zag ze er gelukkig al wat beter uit dan op bovenstaande foto.
Ook vertelde de fokker dat ze haar vanaf veulen gehad hebben en er met 2,5 jaar al op reden 'want ze was zo braaf'
Mazzel-meid schreef:lolokanarie schreef:ik weet niet wie de moeder was, maar jullie dus wel...
kunt u me vertellen van waar ze komt en hoe de moeder was?? dit zou me een plezier doen... Hoe oud zou ze ongeveer dan zijn...
mijn merrie is inderdaad zoals CarS zegt een veulen van de merrie op de foto die jij geplaatst hebt!
Rubella zelf is volgens mij geimporteerd en was toen dtachtig van Darlah, mijn merrie.

en volgens mij hier in het midden (ik ben niet 100% zker) 
Mazzel-meid schreef:Darlah is afgelopen jaar in juli naar de Tinkerboerderij gekomen, toen was ze 3 jaar. Ik heb haar een maand later gekocht.
Ik heb contact gehad met de fokker (of in elk geval waar ze geboren is, en de eigenaar van Rubella), die beweerde dat ze nooit te mager geweest is, en dat ze haar hele leven te dik geweest zou zijn (?) en dat ze waarschijnlijk op de Tinkerboerderij dan zover ingevallen zou zijn....
Dat leek mij al vrij onwaarschijnlijk, en het blijkt ook wel dat dat ook helemaal het geval niet is!!!
Toen ik Darlah kocht zag ze er gelukkig al wat beter uit dan op bovenstaande foto.
Ook vertelde de fokker dat ze haar vanaf veulen gehad hebben en er met 2,5 jaar al op reden 'want ze was zo braaf'

lolokanarie schreef:onterecht hoe jullie de topic hier zo zitten afbreken terwijl jullie niet weten wat de Echte omstandigheden waren...