CocoChanel schreef:Wat mij betreft mochten ze dat ook meer gebruiken in de warmbloed fokkerijJammer genoeg vinden veel mensen het lelijk.
Stap over op de westernsport zou ik zeggen, wat je bij de QPA's allemaal tegen komt qua kleurtjes.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

CocoChanel schreef:Wat mij betreft mochten ze dat ook meer gebruiken in de warmbloed fokkerijJammer genoeg vinden veel mensen het lelijk.
Lina schreef:Chr1s schreef:Vet apart![]()
Is er ook een in het zilver?
haha ja zilver:P Dat zou vet zijn.
Maar dat is er denkik niet..
Maar als de zon op een bepaalde manier op mijn schimmeltje schijnt lijken sommige haartjes wel zilver. En toen ie net geschoren was blinkte zijn vacht zo mooi dat de plassen water waar hij doorheen moest lopen, weerspiegelden op zijn vacht. (kzag dus het water weerspiegeld op zijn vacht)

moniquebosch schreef:Neej hoor, mijn moeder is niet dom..
Ze zij dat het net zo leek alsof ie was gespoten. Maar ze wist natuurlijk wel dat het niet zo was. En het was ook niet in deurne..
maar kheb even de foto laten zien. En ze zei dat het paard er precies op leek. Het is dusz waarschijnlijk een ahal teke geweest.
!