arie53 schreef:Daarbij moet men zich ook nog realiseren dat de door Pukpaleis beschreven hengsten de beste van het uitgezochte gezelschap zijn. Als het zo door gaat, kun je deze hengsten alleen nog tegen een extra hoge premie verzekeren.
Ik ik realiseer met ter degen dat er maar een beperkt aantal "echte" overblijven en op zich is dat ook niet zo erg van elke jaargang doorstaan slechte enkele de tand des tijds .....wie heeft het nu nog over Radar,Riant,Skydancer,Roven,Tjaikovsky,Turbo Magic als potentiele dekhengst voor het betere fokmateriaal, terwijl mensen er ooit "erg enthousiast" over waren onder andere de gene die de cijfertjes uitdeelden.
Voor deze lichting heb ik de meeste verwachtingen van de Krack de Lord loxley en de Indoctro x Corland....let op resulaten uit het (recente) verleden geven geen garantie voor de toekomst....
natuurlijk is dat weinig van de 800 aangeboden hengsten maar dat is in nergens anders, ook niet in Duitsland (er wordt ruimer gekeurd, maar veel hengsten komen amper aan dekaantallen die een inzicht geven in hun fokwaarde, om over het EASP,ZFDP,AES,ES.NES,en in minder mate NRPS maar te zwijgen)

De tijd zal leren of deze hengsten iets toevoegen aan de fokkerij. Sta dan niet zo met
ik zeg alleen maar dat hij die buiging dus wel kan krijgen, en pukkie beweerde dat hij geen toekomst had door die slechte buiging...