@ Boldly; Dit word Solo z'n aller eerste kind!!
Daisies is ook drachtig van hem -> zij verwacht het veulen begin juni.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Daisies is ook drachtig van hem -> zij verwacht het veulen begin juni..
Het is allemaal te triest voor woorden dat er nog steeds fokkers BEWUST het risico nemen om 25% kans te maken op een NIET- levensvatbaar veulen , ook vergeten ze compleet welk leed er het veulen én de merrie wordt aangedaan als het foute boel is,
!!
!
jessiejanes schreef:Ik ben benieuwd wat het wordt!
En dat het natuurlijk een gezond veulen wordt.........Trek je maar niks aan wat andere zeggen, OLWS is natuurlijk niet iets wat je licht moet opnemen, maar goed, er zijn wel meer mensen hier die bewust met paarden fokken , die een genetische afwijking/ziekte hebben dus Wh*t the F*ck!
jessiejanes schreef:maar goed, er zijn wel meer mensen hier die bewust met paarden fokken , die een genetische afwijking/ziekte hebben dus Wh*t the F*ck!

Had ik wel verwacht en is ook te begrijpen! Gelukkig weten jullie allemaal dat we Bandit drachtig gekocht hebben en later pas besloten hebben het veulen erbij te nemen. We kunnen alleen maar hopen dat het gezond is en zo niet -> Bandit zo veel mogelijk steun geven..
Er zit dus ook nog wel een klein positief kantje aan

We hadden eigenlijk wel wat verwacht vannacht maar ze heeft het nog even binnen gehouden 
!! 
Mac schreef:Bandit neemt een voorsprong!!
zal je zien dat ze ons nog een week laat wachten terwijl wij er van overtuigd zijn dat het dit weekend gebeurd

Rietveld schreef:Ik ben ook ontzettend benieuwd naar je veulen. Zeker omdat we onze merrie dit jaar laten dekken door Solo....Spannend hoor....Hier wordt in ieder geval geduimd voor een gezond veulentje!