joostvangestel schreef:Hoi, kunnen we weer over Rubels praten ipv over ijslanders. Dank u wel.
Spuit elf is ook wakker...........

Die Ijslanders zijn alweer 3 dagen passé.............
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
joostvangestel schreef:Hoi, kunnen we weer over Rubels praten ipv over ijslanders. Dank u wel.

. passepartout schreef:Dat is dan even een tegenvaller dat Rubels dit jaar niet dekt.
Wij wilden als onze merrie bevallen is van Game Boy met Rubels gaan dekken. Kan iemand mij vertellen waarom hij niet dekt dit jaar.
Wat is er mis met Rubels de kleur???
hanneliesje schreef:Ik ik dek liever bij een mooie, goede hengst dan een minder mooie goede hengst en daar ligt het verschil.
Florencio heeft alle kwaliteiten, ik ben ook nog eens van mening dat de nakomelingen van Florencio veel beter zijn dan die van Rubels.
Ik zie in Rubels absoluut een goed sportpaard maar een goede fokhengst moet naar mijn idee beide hebben en daarnaast goed vererven.
janderegelaa schreef:Maar....toevallig wilde ik dekken met Florencio dit jaar....moet je merrie dus wel een maand in quarantaine en je krijgt r nooit meer in het vliegtuig want eenmaal EVA positief, altijd EVA positief!
janderegelaa schreef:Nu ga ik volgende week uit de volle zus van Rubinstein een embryo spoelen, denk je nu echt dat ik dat ga doen met een met EVA besmette hengst?
hanneliesje schreef:Ik ik dek liever bij een mooie, goede hengst dan een minder mooie goede hengst en daar ligt het verschil.
Florencio heeft alle kwaliteiten, ik ben ook nog eens van mening dat de nakomelingen van Florencio veel beter zijn dan die van Rubels.
Ik zie in Rubels absoluut een goed sportpaard maar een goede fokhengst moet naar mijn idee beide hebben en daarnaast goed vererven.
CGJ12 schreef:janderegelaa schreef:Nu ga ik volgende week uit de volle zus van Rubinstein een embryo spoelen, denk je nu echt dat ik dat ga doen met een met EVA besmette hengst?
Het SPOELEN op zich zou ik uberhaupt niet met sperma doen maar met een andere vloeistof.............
Hi Hi
)