Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ze had gisteren al een ei van 7 cm en ze is op dit moment nog gewoon hengstig. Nu dus duimen dat het goed gaat! _/-o_
mooi beessie!!

whahaha. Nou, daarna de DA erin met de scanner en toen.. "Ik mag je feliciteren!" wowie ik lekker blij!!
!! Hand uit dr kont, praam van dr neus. Ik kreeg een uitdraai van de scan, en ben echt überblij, Siena ineens helemaal door het dolle heen
net alsof ze het gewoon weet!!
Echt erg leuk. Helemaal met dr neus tegen het fotootje aan...
Op zaterdag 10 juni om 9 uur s'ochtends krijgen we de "beslissende" scan, dus kijken of het hartje ook klopt.
Maargoed, ik ga even met de digi een foto van de scan maken en meteen even hier op bokt showen!!
whaha. De echte beslissende scan is dus op 10 juni. Ben erg benieuwd, aangezien het dus de vorige keer helemaal verkeerd gegaan was. Ik zal even de scans van het vorige jaar opzoeken, kunnen julie daar een oordeel over geven. Ze zijn iniedergeval wel heel erg verschillend.
Welshcobfan schreef:De nakomelingen van romantico zijn prachtig! Al heb ik aan petra zelf geen fijne herinneringen
Aan het hele bedrijf niet trouwens...
juultjuh schreef:Oh?? Vind je de paarden ook niks..??
Oké Sjanty uit de wei gehaald, naar de stal gebracht, praam op neus (ze houd niet vanalles wat ze niet kan zien) de baarmoedermond was goed gesloten en er was één vruchtblaas te zien, heel duidelijk. Dus jaaah ze is DRACHTIG!!