!Succes met je mooie pony!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!Basvdv schreef:eilander schreef:Sabelbenigheid is weer wat anders,dan heeft hij een klein gehoekt achterbeen,
Ik zou nog maar eens in de boeken duiken!!
als je zelf flink in de boeken was gedoken, dan had je geconstateerd dat er een verschil is tussen een sabelbenig-achterbeen en een klein gehoekt achterbeen.....
Overigens staat dit achterbeen nu even achter de massa, dit komt voornamelijk door de wijze van neerzetten, het zal in de praktijk nog wel meevallen.

Pletje123 schreef:Ook ik vind em wat bokbening! Maar goed, proberen kan altijd toch?

hij is normaal, he he he zijn we er eindelijk overuit !
hij word ook nog veel mooier en voller, van het 3e naar 4e jaar zie je het meeste gebeuren

eilander schreef:Dan noemen we aan de hand van deze site het been bol in de knie!Ik heb verder geen kritiek hoor.Ik vind het verder een hele mooie pony,maar als iemand vraagt of je het een kandidaat voor de hengstenkeuring vind is dit het gene wat mij in elk geval opvalt.Ik neem aan als je geen kritiek wilt je dit niet op bokt zal vragen.

CocoChanel schreef:Gaat het om deze hengst?
Cristina schreef:CocoChanel schreef:Gaat het om deze hengst?
Lijkt er wel op, zelfde achtergrond, aftekeningen lijken ook op elkaar.
Familie? of dezelfde?
Marjolijn 88 weet het vast wel