Renske, Je hebt BROOD-FOKKERS ^ Je hebt PENNY-FOKKERS Je hebt HOBBY-FOKKERS Je hebt SERIEUZE-FOKKERS en ga zo maar door...... Luister naar je eigen gevoel en laat je niet opjutten door mensen waarvan jij heel goed weet dat het advies van hun niet in jouw plaatje past. Jij KENT je merrie het beste en jij WENST je merrie het beste. Ik sluit mij volledig bij jouw "gevoel" aan! Doe maar lekker rustig aan met je paardje want zoals je zelf al omschrijft: Je hebt genoeg ellende meegemaakt. Je kunt met dit paard een paar dingen VOORKOMEN. Liever voorkomen dan genezen...
Wat vind je van deze hengst op Wisje ik vind hem wel erg mooi deze zou ik voor Visca ook geprobeert hebben
Het is trouwens Lord Leatherdale ( Lord Loxley x Ferragamo x Anmarch) Hij is goedgekeurd voor het KWPN en Westfalen. Hij staat bij van Olst http://www.vanolst-stables.nl/
zoals ik de moeder heb gezien en wisteria ken en visca ken zou ik een hengst erop zetten met veel front en vanwege dat lange achterbeen (wat niet meer bijtrekt) echt als een dressuurpaard gebouwd. de hengst moet al en houding hebben die berg op is.dus niet al te veel volbloed er achter