Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nessie_1987 schreef:Ik kreeg net een mail van de hengstenhouderij waar RUbiquil staat, zij denken dat Dreamcatcher ook een goede optie is, is deze beter dan Rubiquil?
nessie_1987 schreef:Alabastro is toch ook een goede optie? Wat is het verschil met Rubiquil?
) het zijn toch verschillende hengsten vind ik.
Jan_VT schreef:nessie_1987 schreef:Alabastro is toch ook een goede optie? Wat is het verschil met Rubiquil?
Met Rubiquil ga je toch meer massa en maat behouden denk ik. Plus, Rubiquil, zal ook nog veredelen. Ik zou als ik jou was ook gaan voor Rubiquil. Ik snap trouwens niet dat ze bij Van Bommel zowel Rubiquil als Dreamcatcher aangeven (het is te zeggen, ik heb wel een idee waarom ze het doen) het zijn toch verschillende hengsten vind ik.

Sammie schreef:Rubiquil en veredelen?
Hij geeft idd paarden met massa en maat... Maar toch ook geen plompe paarden. Tenminste diegene die ik al gezien heb. Hij voert dan ook nog eens Rubinstein-bloed, imo toch ook een veredelaar.alabastro schreef:Sorry Jan_VT maar je denkt fout. Hij geeft meer als genoeg massa en fokt zelfs groot, daarbij veredelt hij dan ook nog eens heel sterk.
Hij geeft de veulens allemaal een heel mooi gezichtje, mooi en sterk front en lijkt zelfs in de regel hoogbenige veulens te maken.
petraaken schreef:Gregor in combinatie met Trakbloed? Vind ik eerlijk gezegd niet zo geslaagd. Ook al mag kasparow een gouden hartje hebben.