Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het is een verrassing dat het geboren is en nu word het een verrassing hoe ze uit gaat groeien en erg verassende meid dus
!! Toen ik op kraamvisite was en ik stond een tijdje naar dr te kijken was het eerste wat ik zei geloof niet dat dr papa een shet is, maar wat dan wel.........VERRASSING
!!!!!!! sorro1 schreef:Het veulen was een beetje ziekies! Ze had diaree, dierenarts laten komen en ze reageerd erg op de moeder melk. Moeten haar darmpjes aan wennen.
Dus ze heeft nu een gel gehad en dan komen haar darmpjes wat tot rust. Gelukkig voelt ze zich nog prima!!!Ze darteld lekker door de wei!
Ik schrok wel toen je me belde hoop dat die gel gaat helpen om dr darmpjes wat rustiger te krijgen!!!Zat de hele tijd aan jullie te denken tot je belde toen de dierenarts was geweest!!
Gisteren hebben ze lekker lang in de wei gestaan, maar toe was ze wel op hoor!
Ze kwam op stal en plofte gelijk neer!
Kim begint echt een mama te worden, ze beschermt het veulen goed!
Maar ze is na een dag in de wei wel afgedraait hoor!
Anouk wordt steeds bijdehander en gaat op onderzoek uit en mama Kim er maar achter aan rennen!
Gelukkig komt het goed met Kimmy haar moedergevoel is toch maar afwachten zo met een eerste veulen, maar kimmy is een schatje dat moest wel goed komen!!!!!!!!!
Tuurlijk helemaal niet erg die foto's margreet! iedereen mag meegenieten van mijn pracht meiden.
![]()
Gelukkig maar vind het zo schattig die twee kleine dametjes!!!Maandag de 15de ga ik nog meer foto's maken!!

Veel plezier met haar,, En nog Gefeliciteerd
sorro1 schreef:de vorige eigenaars van Kim zijn net langs geweest en er heeft wel een Welshje bij gelopen, maar ze weten niet of dat een hengstje was.
maar we komen er wel achter.
De diaree is zo goed als over nu! gelukkig maar
??

sorro1 schreef:we houden jullie op de hoogte!
Hoe is het met de kleine meid (groeit ze goed??) Ben echt benieuwd om dr weer te zien maandag!!!! sorro1 schreef:als kool!
Ze moet al erg bukken om te kunnen drinken. Dat beloofd wat haha.
Maar ze is lekker vrolijk en begint al lekker gespierd te worden en krijgt een lekker dik buikkie!
AAH wat lief (ook een beetje onhandig) maar ik kan niet wachten om dr morgen weer in het echie te zien!!sorro1 schreef:dat denk ik wel ja! wel mooi hoor!
Maar anne je mag wel een keer langs komen hoor!
Gezellie moet je een keer doen Anne (een bokt meeting plannen
) 
sorro1 schreef:we houden jullie op de hoogte!