Met die hengsten worden dan vooral eigen merries gedekt en of die fokproducten nu de sportpaarden van de toekomst gaan zijn?
Misschien is CGJ idd een beetje jaloers op het succes van het EASP en zijn fokproducten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
joelledsr schreef:Keuringsmeesters behoren objectief te zijn. Zo'n keurmeester is niet in dienst van een stamboek. Vriendjespolitiek hou je ook altijd, ook bij KWPN. Natuurlijk heb je altijd mensen die aan integriteit twijfelen. Vooral als je zelf geen goede paarden hebt is de verleiding groot om te gaan schreeuwen. Hoe zit dat met CGJ12?
en ga dan maar weer klagen over andere stamboeken
Zitten en roepen dat het niet goed gaat kan iedereen wel, er wat aan doen is heel wat anders.
Sorry Djilan, maar deze naam zegt me echt niets
Zannekin schreef:De voeten van die Goethe trouwens iemand irl gezien? Op de foto lijkt me dat een bokvoet.

in de steel zit. Yootha schreef:Merilyn het was een Stakkato-zoon en geen Goethe x Stakkato.
echt waar. hmmm dan heb ik het verkeerd begrepen van Dietmar en van karel
die hadden het over een Goethe X Stakkato. hmmmmm wat dom van mij.... Merilyn schreef:Goethe X Stakkato (die beter is dan de rubinstein, maar wel afgewezen omdat er xx bloed inzit)
Merilyn schreef:(die beter is dan de rubinstein, maar wel afgewezen omdat er xx bloed inzit)
LuvdaTossa schreef:joelledsr schreef:Keuringsmeesters behoren objectief te zijn. Zo'n keurmeester is niet in dienst van een stamboek. Vriendjespolitiek hou je ook altijd, ook bij KWPN. Natuurlijk heb je altijd mensen die aan integriteit twijfelen. Vooral als je zelf geen goede paarden hebt is de verleiding groot om te gaan schreeuwen. Hoe zit dat met CGJ12?
en ga dan maar weer klagen over andere stamboeken
Zitten en roepen dat het niet goed gaat kan iedereen wel, er wat aan doen is heel wat anders.
LuvdaTossa schreef:Merilyn schreef:(die beter is dan de rubinstein, maar wel afgewezen omdat er xx bloed inzit)
Is dit echt letterlijk gezegd? En door wie?
. janderegelaa schreef:Voordat iemand insinuerende dingen gaat roepen over Laarakkers en de WK selectie: Toen zijn paarden in de baan kwamen heeft hij het jury hokje verlaten.
Dit soort dingen gebeuren nu eenmaal in Nederland waar de bovenlaag met experts heel dun is en de Bokt menigte heel groot .
Bucephalus schreef:Tja, er wordt bij elk stamboek met Argusogen gekeken naar personen. De heer Witte zat vorig jaar in een van de commissies die de veulens voor een veiling van het KWPN bezichtigde. Ik zag dat er in ieder geval een aantal Jazz-veulens meemochten.
CGJ12 schreef:[
[/quote]
Dat gaat volledig buiten het KWPN om.
Ik vind het kwalijker dat officiele KWPN-keurmeesters (Verkerk bijvoorbeeld) zich inlaten met commerciele veulenveilingen. Daardoor komt hun integriteit in gevaar....

MRmichiel schreef:het easp heeft bij mij al eerder afgedaan gedaan, gezien het percentage goedgekeurde hengsten waarvan de eigenaar tevens de voorzitter blijkt te zijn.....
)
Dees schreef:In die visie:
Wat doet het KWPN dan met Holsteiner en Oldenburger hengst in haar bestand.
Of beter: hoe kunnen die hengsten dan ook nog hun licentie in Holstein en Oldenburg behouden?
CGJ12 schreef:[
Het EASP staat in ieder geval
niet in het rijtje waarvan je veulen bij het KWPN in het a-register kan komen ......