marloes1983 schreef:hey,
er zijn wel degelijk Knabstruppers in Nederland.
Scarlett, een 15 jarige merrie staat bij Zandvoort aan de kust, deze merrie is echter niet 100% raszuiver, maar wel ingeschreven bij het Knabstrupper stamboek,in Duitsland. Die is nu van een vriendin van me.
Beverly, heet nu Juli, staat in de buurt van Leiden. een 12 jarige merrie, met enig Appaloosa bloed in zich. Een dochter van Scarlett. Was het paard van m'n zusje, maar is 6 jaar geleden alweer verkocht.
Verder heb ik zelf 2 Knabstruppers, Minerva Nora, een 11 jarige merrie, ook een dochter van Scarlett. Aan vaders kant zeer goede bloedlijnen! (Oberst af Mesballe)
En sinds 2 maanden een jaarling hengstje, Graziano. Een originele knabstrupper, d.w.z. 100% raszuiver.
Verder zijn er nog enkele mensen in NL. die zeggen een knabstrupper te hebben, zolang deze niet echter ingeschreven staan bij het stamboek, zijn dit geen knabstruppers....
Succes verder, ik zal nog even proberen een paar foto's erbij te zetten. Knabstruppers zijn wel degelijk mooie en goede sportpaarden. Ik ga hiermee ook verder, richting de fokkerij. Maar eerst een paar zuivere basispaarden hebben...
Graziano, 3 weken
http://interval1.rendered.startpda.net/ ... jpeg[/img]
Graziano, 8 maanden
Minerva Nora,
Minerva Nora, buitenrit
Groetjes Marloes
volgens mijn staat deze weer tekoop op speurders of markt plaats wegens niet klikken met eigenaar. (uit leiden, als ik geld had was ze hier welkom bij de rest van mijn appies)
was te vroeg met reageren maar dus klopt dat jullie merrie was.

. Veel plezier met haar!