Wie heeft er een afstammeling van Gribaldi x Michelangelo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Re: Wie heeft er een afstammeling van Gribaldi x Michelangel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 12:01

poppekontje schreef:
Suzanne F. schreef:
OC is niet te opereren, OCD wel.

Wat is dan precies het verschil tussen OC en OCD?

Oc is Osteochondrose, Ocd is Osteochondrose Dissecans (los).

Oc is simpel gezegd alleen een soort van afvlakking van het gewricht veroorzaakt door een verstoring van de omvorming van kraakbeen naar bot. Bij OCD is het stukje kraakbeen losgelaten, dus een chipje wat kan gaan zweven.
OCD kunnen ze opereren, het losse stukje eruit halen. Aan de afvlakking OC zelf kunnen ze niks doen.

Toedeledoki

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 20:56

Ik heb inderdaad een Gribaldi- Michelangelo en toevallig ook nog eens een ander paard gehad met die afstamming.Alleen die was helaas niet zo leuk.Mijn zwarte Grib is een superlieverd met ook veel lossigheid en swung.Maar dat hebben veel Gribaldi's.Als je even zoekt bij Antoinette of Toedeledoki, dan vind je nog recente foto's van Kootwijk 7 mei.

Masada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 11:41

Toedeledoki schreef:
Ik heb inderdaad een Gribaldi- Michelangelo en toevallig ook nog eens een ander paard gehad met die afstamming.Alleen die was helaas niet zo leuk.Mijn zwarte Grib is een superlieverd met ook veel lossigheid en swung.Maar dat hebben veel Gribaldi's.Als je even zoekt bij Antoinette of Toedeledoki, dan vind je nog recente foto's van Kootwijk 7 mei.

Hoi.
Ik weet niet wie je bent en hoe je paard heet en kan je foto dus niet vinden van je Gribje.
Kun je zeggen welke foto het is?

freaky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 08:14

viewtopic.php?f=101&t=586037&hilit=

Dit is de link naar het topic. Haar naam staat boven de foto. Volgens mij staat er zoiets als dit is bokker Toedeledoki met haar paard Rebel.