wie heefd er hier een nakomeling van goodtimes?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Angeliek

Re: wie heefd er hier een nakomeling van goodtimes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 03:04

Wij hebben een jaarling hengst lopen van Tuschinski x Goodtimes..
En hij heeft al laten zien dat het aparte bewegingen heeft!!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-06 14:13

Hier een merrie van Timeless (v. Goodtimes), heel lief zacht karakter heeft ze, verder wat eenvoudig qua exterieur.
Afbeelding
Overigens pas 2 jaar oud, dus nog niet uitgegroeid.

Sione

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 20:36

Mijn merrie is ook een dochter van Goodtimes. Ze is nu 4 en is vorig jaar ster geworden. Haar moeder heeft nu 7 veulens van goodtimes gehad (is goede combi die 2) (dit jaar overigens een tweeling, hengst en merrie die beiden gezond zijn) waarvan er 2 merries ster zijn geworden. De 2 jaar oudere zus van mijn merrie is verkocht naar Amerika (Iron spring farms) en is daar reserve kampioen geworden (ook een stermerrie). Foto`s van mijn merrie in profiel (zijn wel van vorig jaar). Op mijn weblog (zie onderschrift) staan recente foto`s dat Iris (Trisca hier op bokt) Voraya rijdt.

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 22:05

Wij hebben 3x een Goodtimes gefokt uit onze Erik x Ariban merrie Lady.
Thirza:
Afbeelding

Ik ben op zoek naar deze merrie. We hebben haar als 3 of 4 jarige verkocht maar volgens mij ging hetniet goed met haar. Het was een karakterpaard maar verder wel heel erg lief. Ze kon goed bewegen en had veel uitstraling.
Ze was ster/prok en geboren in 2000.

Wendela is een volle zuster en zij is verkocht aan iemand in Friesland. Ze zal dit jaar voor de stamboekkeuring moeten.

Nu hebben we een veulen van Goodtimes, Bente.
Hoezo, Goodtimes is niet makkelijk. Ik denk dat dit veulen zo met je meeloopt de kamer in. Echt heel erg mak.

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 22:21

Nou inderdaad, jouw paard op de foto hierboven heeft inderdaad veeeeeel uitstraling!!!!
En wat een schitterend hoofd zit erop!!!
Doe er maar een strikje omheen en stuur maar op naar mijn huis... Ik teken voor zo'n paard!

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 22:41

Downhill schreef:
Nou inderdaad, jouw paard op de foto hierboven heeft inderdaad veeeeeel uitstraling!!!!
Doe er maar een strikje omheen en stuur maar op naar mijn huis... Ik teken voor zo'n paard!

We hebben nog een volle zuster... maar dan in voskleur maar met net zo veel uitstraling en....
te koop Haha!

Maar even off-topic: jij mag je ook wel gelukkig prijzen met zo een mooie fokmerrie Pling

princesmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 22:56

Ik heb een goodtimes ruintje zadelmak gemaakt op mijn stageplek, het was echt een heel leuk dier!!
Ook lekker veelzijdig, had goede bewegingen maar kon ook netjes springen, daarnaast ook niet snel ergens van onder de indruk, dus buitenrijden zou ook nog kunnen.
Goodtimes zelf heeft ook op mijn stageplek gestaan, heb dat zelf niet meer meegemaakt maar hij schijnt heel lief te zijn.

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 07:11

Bij mij op stal zijn het laatste jaar een stuk of 4 Goodtimesjes zadelmak gemaakt, stuk stuk voor stuk allemaal leuke beesten. En allemaal erg simpel met zadelmak maken. Ze zien er wel de lol van in en zijn niet snel bang ofzo. En allemaal hebben ze als grote hobby lekker knuffelen, dat mag ik wel in een paard.

En de grootste knuffel is mijn eigen Goodtimes. Die is ook helemaal verzot op kinderen.
Hier Viento met de kids van mijn zus.
Afbeelding

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 16:44

Ibalia schreef:
Downhill schreef:

We hebben nog een volle zuster... maar dan in voskleur maar met net zo veel uitstraling en....
te koop Haha!

Maar even off-topic: jij mag je ook wel gelukkig prijzen met zo een mooie fokmerrie Pling

Was maar waar dat de fokmerrie van mij was............ Deze merrie Edalina wordt door velen als Bitch omschreven maar het is zo'n wijze merrie! Je moet haar leren kennen. Ik kan lezen en schrijven met haar en vind het een lieverd. Ik moet haar ook behandelen als een "dame". Ze heeft 2 x een veulen van Sydney (V. Goodtimes) gehad.
Haar veulen Brazil is van mij en daar ben ik ook blij mee Knipoog
Ik ga zo even bij jou vos kijken........

VDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 16:48

Ibalia: Heb je foto's van die vosmerrie??
Wat kun je over haar vertellen???
PB anders even

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 17:33

ik heb er ook een maar heb er helaas wel wat probleempies mee gehad..

hier een paar foto's Onder zadel
Afbeelding
uitgestrekte galop

Afbeelding
rondje op de weg met oranje setje

Afbeelding
3e keer springen met haar

Veel plezier met je paardje..

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 23:03

Downhill: je hebt een pb.

Omdat we vandaag met een driejarige naar de keuring zijn geweest moesten de veulens vandaag op stal blijven staan. Dus vanavond onze kleine Bente nog even in de buitenbak gehad. Wat een showgirl! Vingers aflikken
Eerst een beetje met de zweep er achteraan..
Ze heeft maar een beetje nodig. Met het rammeldoosje ging het nog mooier.
En wat zo leuk was... zij vond het ook erg leuk om te reageren op het gerammel Knipoog

sharan2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 21:05

hoi,

misschien kan je eens op de site van Rik jansen kijken (www.rikjansen.com) ik heb 2 jaar geleden een paard voor hem gereden. En weet dat hij een groot aantal nakomelingen had van Goodlord v. Goodtimes.

misschien dat je er iets aan hebt.

Groetjes Cool

Bluecross

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 17:33

Ik heb ook een merrie van Goodtimes X Renville. Deze heeft Z2 dressuur gelopen en ZZ-springen bij de pony's en de paarden. Is 1.57m. Niet al te groot dus. Helaas heeft ze een ernstige peesblessure opgelopen en gebruiken we haar nu als fokmerrie. Het is een echte merrie in de omgang en met rijden. Niet al te makkelijk en kan een behoorlijke bitch zijn. Maar toen ze eenmaal het vertrouwen had toen deed ze ook alles voor je. Ze is behoorlijk stevig gebouwd, maar heeft een super mooi hoofd erop zitten en kan ook goed lopen.
Ze heeft nu 2 veulens gehad, de eerste van Caricello en de tweede van Contendro 2. Beiden zijn een beetje aan de kleine kant, maar wie weet. De Contendro 2 is wel de mooiste van de 2, maar heeft wel het karakter van de moeder.

D_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 13:43

ikke heb ook een nakomeling van Goodtimes Lachen
en 7 jarige Goodtimes x Almox Prints merrie.
ik heb dr pas een maand dus kan er nog niet zoveel over zeggen
maar ook mijn Goodtimes is een kleintje; 1.62m.
en een allrounder, kan goed dressuren (M1 gelopen)
en kan heel goed springen!

Bucephalus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 16:43

Wij hebben sinds een paar weken een 5-jarige merrie van Goodtimes, stokmaat 1.68m. Op stal een gemakkelijk paard in de omgang ze is erg aanhankelijk en houdt van aandacht, leert ook snel. Ze is onder het zadel erg vlug en moet met beleid worden behandeld, dus gevoelig op het been en toont direct reactie. Een heel fijn paard met een fantastische galop en een erg mooie draf. We zijn er blij mee.

thinkaboutit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 16:59

wij hebben meerdere nakomelingen van good times gehad.
jaren geleden hebben wij een fokmerrie gekocht (de moeder van lucky times)
omdat lucky times natuurlijk ook een good times is, hebben we de merrie nog een aantal x door good times laten dekken. kwamen best goede nakomelingen van. de laatste viel iets of wat tegen, tenminste, voor de dressuur.
de afgelopen twee jaar hebben we deze merrie laten dekken door sunny boy en dit lijkt zeer goed uit te pakken.......

GeeskeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 11:46

Het is al een tijdje geleden het laatste bericht, maar wil het topic weer een nieuw leven inblazen Whoosh!

Bij de stal waar ik een paardje rij staat een 3 jarige Goodtimes merrie.. ze is nu drachtig (ik ga nog wel even navragen van wie Tong uitsteken) Na het veulen wordt ze beleerd en dan is het te bedoeling dat ik erop ga..
Maar ik heb wat spookverhalen over Goodtimes paarden gehoord.. Dus vandaar dat ik graag wat meningen van jullie wil weten..
Wat ik tot nu toe gelezen heb is dat ze bijna allemaal heel braaf zijn..

Ik ben benieuwd..

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 12:05

ik heb inderdaad ook spookverhalen gehoord,en dat ze niet de makkelijkste zijn.
maar ik moet zeggen dat ik haar nu bijna 2 jaar heb en dat het een geweldig dier is.ze is ontzettend trouw en braaf en er zitten fijne gangen in.
ze heefd heus wel eens kuren gehad,maar dat was al snel over.
maar de laatste tijd hoor ik eigenlijk veel goede verhalen over goodtimes nakomelingen,dus misschien valt het allemaal wel reuze mee!

GeeskeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 12:09

Die foto in je openingsbericht is de Goodtimes? Ze heeft een sprekend koppie en lijkt ook op sprekend op die merrie die ik ga rijden Lachen
Zal binnenkort even een foto schieten Cheese!

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 12:18

GeeskeP schreef:
Die foto in je openingsbericht is de Goodtimes? Ze heeft een sprekend koppie en lijkt ook op sprekend op die merrie die ik ga rijden Lachen
Zal binnenkort even een foto schieten Cheese!

ja dat klopt dat is ze!
in mijn onderschrift staat een link van een topic,daar staan ook een paar fotootjes in van haar

GeeskeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 12:26

Wat een mooierd!
Ze is niet zo groot zeker? Of verkijk ik me daarop?

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 16:14

klopt het is maar een klein paardje ze is 1.60 hoog volgens papier.
maar er zit inderdaad een leuk koppie op.

Pert

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 16:38

Wij hebben een good times x calvados, een (bijna) tweejarige merrie. Ze leert nu dat het best ok is om vast te staan, voeten op te tillen en dat er aan je oren gezeten wordt. Bij de hoefsmid wil ze nog wel een stijgeren, dat zijn we nu dus aan het afleren. verder is ze hardstikke braaf, ze heeft al ontdekt hoever ze met haar hoofd naar voren, achteren, opzij en omhoog (boink, plafond...) kan als ze vaststaat. valt allemaal nog niet tegen, aangezien ze in de eerste twee maanden van haar leven geen mens gezien heeft. (was niet zo handig daarna..)

pas geboren:
Afbeelding

4 maanden oud:
Afbeelding

Afbeelding

volgend jaar inrijden, ben benieuwd.

lorelei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-08 17:21

wat leuk weer wat van mensen te horen die ook een nakomeling van goodtimes hebben!
ik vind wel dat ze allemaal een leuk hoofdje hebben!
mijn paard heefd met zadelmak maken gigantisch gebokt tegen het zadel,maar daarna ging het allemaal wat beter.