Pascha schreef:Suzanne,Elk jaar wordt het gezwaai meer.....
Dit jaar even niet denk ik.............
Edje mag niet meer zo idioot die jonge dieren laten zwaaien van Sjef
Anders zwaait er wat...........
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pascha schreef:Suzanne,Elk jaar wordt het gezwaai meer.....
Saartje1 schreef:Wie van jullie heeft zich zelf al eens geselecteerd eigenlijk????
Ik wel zag er van af om dat ik de wissels niet zag zitten,werd er zelf thuis over op gebeld dat ze dat in de selectie helemaal niet erg vonden als er dingen nog niet lukte,kwam op mij niet over als of er op veel druk veel dingen uit gehaald moesten worden maar juist heel vriendelijk rustig aan nog tijd genoeg.
wilanta schreef:janderegelaa schreef:Detail dat mij opviel op de startlijst: Troy is niet meer van Patty v/d Zwan!
Dit is een andere, de Troy die jij bedoelt heeft daar denk ik niets te zoeken.
petraaken schreef:Jazzie weet jij de uitslagen of heb je niet meer afgewacht?
Vooral de fokkers van de paarden. imker schreef:Jazzie, de uitslagen werden per mail gestuurd.
Helaas is het paard Thunder (donkerbruine Lancet), waarmee mijn vriendin meereed, niet door. Ben gister van ca. 2 tot half 5 daar geweest.
Gezien het deelnemersveld, vind ik het toch wel een compliment waard dat ze daar toch zich zo goed heeft laten zien.
imker schreef:Ze had vanmorgen gebeld en de mail is tegen de middag gekomen.
Jazzie schreef:imker schreef:Ze had vanmorgen gebeld en de mail is tegen de middag gekomen.
ok... Die van mij is door....
petraaken schreef:Oké uit bovenstaande berichten maak ik op dat er nog een selectie volgt. Wanneer is die?