Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Mjoor schreef:in dit topic?
haha is goed joh! 5 minutjes oke;) had ze al wel in mijn profiel staan;)

Mjoor schreef:
http://i13.photobucket.com/albums/a276/ ... .jpg[/img]
jumping! niet spectaculair hoog ofzo, maar het lijkt alsof hij er helemaal geen moeite voor hoeft te doen!
kyl is echt zoooown sgatje!!

Citaat:kyl is echt zoooown sgatje!!![]()
![]()
hoe groot is die? of heb ik niet goed gelezen ergens?

viefdepief schreef:Mijn pony is ook een king kandanz, maar dat wist je al![]()
JW18 schreef:King Kadanz heeft onder Mariet drost internationaal gestart in de lichte toer (springen). nu rijdt er geloof ik een ander meisje op.

ik zit nu op school! heb 2 tussenuren en daarna nog 1 uur muziek wat die leraar per sé door wilde laten gaan... in die tijd had ik ook kingiej al lang kunnen trainen!!!

eefangel schreef:hahaik zit nu op school! heb 2 tussenuren en daarna nog 1 uur muziek wat die leraar per sé door wilde laten gaan... in die tijd had ik ook kingiej al lang kunnen trainen!!!
(ik zat toen al thuis;)) Wilde hij het niet uit laten vallen! net zo ****** .
dat stomme kind dat m rijd ook! pff... naja kreeg m aant eind wel n btje lekker weer
en kadanz liep heel fijn, maar sprong 1x midden in n oxer vandaag, snap ni hoe dat kan want het kwam heel mooi uit! liep eerst kreupel...ik schrok me rot :S maar toen na ff draven ging t wel weer, en heb ik nog ff n btje gespronge weer en toen liep hij weer super

) .hiehie..