Ik vind prakkie zowel mooi als chique....en ook voor chique geld: smaken verschillen, dus misschien vind jij sommige havidoffen niet chique, maar een ander wel...
Prakkie is ook "maar" 1.60m., maar dat toont ze gelukkig niet...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
schitterende merrie!!!!
( 1.73m
) Chique is misschien niet het juiste woord. Mooi is ze zeker wel en verder een heel fijn sportpaard.
. LDRD schreef:Hebben die van jullie ook van die fijne evenwichtige karakters?
LDRD schreef::D![]()
![]()
niet het juiste woord voor die van jou Pipo?
LDRD schreef::D
Brutaal is volgens mij ook wat er in het verrichtingsrapport stond van Havidoff toch?
Maar brutaal is die van mij zeker niet, integendeel zou ik bijna zeggen. Wel onder het zadel erg looplustig. Wat daarnaast opvalt is dat ze altijd heel erg haar best wil doen en zich volledig inzet.
Overigens ziet mijn merrie er nu uit alsof ze op ontploffen staat.![]()
Ze is drachtig namelijk en het aftellen is begonnen, 13 mei is ze uitgerekend.
LDRD schreef:Welke hengst heb je mee gedekt....uhhh, Cantos bedenk ik me ineens he?
Waarom heb je voor die hengst gekozen eigenlijk, ligt niet direkt voor de hand toch?
En ja, de DR ben ik zeer happy mee. Die maakt ook een goede kans bij ons te blijven.
LDRD schreef:Heb je er al eens een veulen bij gehad?

LDRD schreef:Merilyn schreef:Misschien niet het toonbeeld van trés chique, maar wel een onwijs mooie merrie: kijk eens naar die van LDRDwat kan die sjouwen zeg!
![]()
![]()
Zeker niet de meest chique inderdaad en zeker met die enorme buik die er nu onder hangt.
En aangezien ik geen ingevuld profiel heb (ja ja, wordt misschien eens tijd) hierbij even een foto voor degenen die haar niet kennen. Overigens leuk detail, ze is 'maar' 1.60 hoog en haar volle zus is 1.80 en is inmiddels M springen met veel winstpunten (of zou ze Z springen zijn inmiddels?). Ligt niet echt in de lijn der verwachting voor een Havidoff natuurlijk. Ook dat is overigens een prima paard op de benen.