Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Downhill schreef:Ik ben het er helemaal mee eens: De bedoeling was dat ie VAN anky is. Hij staat ook op de site van Anky. Je hoort NIETS van Redford, je ZIET niets van Redford en je LEEST niets van Redford! Eerst zou Hans Peter hem rijden en daarna Anky (als ie klaargestoomd was) En nu wordt ie door een ANDER gereden........
Vaag allemaal. Vooral als dit soort berichten niet gewoon in de paardenbladen bekend gemaakt wordt........ Dit is de reden waarom ik NIET een nakomeling van Redford heb gekocht! Het was mij IETS te stil rond deze hengst......
_Anke_ schreef:Ja idd , waarom laat je een paard staan omdat er niet meer over de vader gesproken wordt?
Voor mij was dat geen reden om mijn Redford te laten staan
Labine schreef:_Anke_ schreef:Ja idd , waarom laat je een paard staan omdat er niet meer over de vader gesproken wordt?
Voor mij was dat geen reden om mijn Redford te laten staan
Het ligt eraan wat je doel is met zo´n paard
Menk schreef:Redford is verkocht naar Amerika.. dus daar zal die binnenkort wel heen gaan..
Ben alleen nieuwsgierig wat hetofficiele persbericht wordt.
aaahh gemeen
Menk schreef:nouja als je het niet wilt geloven...
wij hebben ook hengsten met hem samen hij is ook de eigenaar van Krack C.. het kan zijn dat Anky er nog bij in zit dan is het vast via IPS..
Menk schreef:De eigenaar van Redford heeft het ons zelf verteld.. Hij wou er al een tijdje van af... hij was ook vaak kreupel