janderegelaa schreef:Nee..... door TomTom
Ze is de weg dus volledig kwijt?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
janderegelaa schreef:Nee..... door TomTom
janderegelaa schreef:HaHa, nee hoor maar de hengst is van mezelf en goedgekeurd en ik dacht
altijd leuk een bont veulentje uit een Krack C merrie
al had ik heel graag willen weten hoe de combi met Rubels was verlopen.

ullaatje schreef:Bij mij is vanmorgen een merrieveulen van KrackC geboren uit een Gribaldimoeder( een plaatje) ik heb overegins bewust voor Krack gekozen en ben heel blij met het veulen. De nakomelingen doen over het algemeen goed dat zegt toch ook wel wat toch? en natuurlijk zijn er altijd wat mindere maar dat is altijd zo

ullaatje schreef:Bij mij is vanmorgen een merrieveulen van KrackC geboren uit een Gribaldimoeder( een plaatje) ik heb overegins bewust voor Krack gekozen en ben heel blij met het veulen. De nakomelingen doen over het algemeen goed dat zegt toch ook wel wat toch? en natuurlijk zijn er altijd wat mindere maar dat is altijd zo
nico1982 schreef:ik heb heel even op een jonge krack c gereden, en dat was toch eigenlijk een lastig paard...
na enige tijd te zijn doorgereden door iemand, kon dit beestje prachtig shouwen, maar hij bleef een karakterpaard, moeilijk te rijden en erg kijkerig... inmiddels ben ik dit paard uit het oog verloren, dus zou niet weten hoe die het nu doet, nu die wat ouder is geworden!
mistral schreef:Nog een vraagje, zijn Krack C nakomelingen ook gezond?
paardje schreef:mistral schreef:Nog een vraagje, zijn Krack C nakomelingen ook gezond?
Die van ons is helemaal gezond...
mistral schreef:Nog een vraagje, zijn Krack C nakomelingen ook gezond?
)
PatsyDB schreef:maar nu we hem de laatste 3 maand verzameld supersteile hellingen opdraven, is hij gewoon niet meer te herkennen!!
PatsyDB schreef:Hij is wel een heel klein beetje 'cow hocked' (ken vertaling in nederlands niet),
Ja klopt, komen we ooit terug, zal ik die missen.Citaat:steile hellinge, Ja die heb je hier in Nederland niet...
. De eerste keren stopten ze steeds halverwege om op adem te komen. Nu weet ik wel beter, 't is precies heel goed voor hen ipv van zielig.
maar even on-topic krack C paarden die ik ken zijn erg werkwillig willen ontzettend graag lopen! Super karakter maar wel bloedpaardjes.. Als je daar van houd is die helemaal top! ullaatje schreef:ja ik heb ook weinig negatiefs gehoord ( in het trainings gedeelte dan)