Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:Sjef Janssen: "Het moet nog beter" 20/4/2006
Gal won daar de eerste wedstrijd (Grand Prix), om uiteindelijk in de kur nog door Van Grunsven te worden verdrongen. "
Maar sindsdien heeft hij die opgaande lijn niet doorgezet", zegt Janssen
.
"Misschien is hij met te veel andere dingen bezig. Ik wil daar op korte termijn een gesprek met hem over.
Zijn niveau met Lingh moet omhoog en ik geloof zeker dat het er in zit."
bron KNHS

Sjef Janssen schreef:"Misschien is hij met te veel andere dingen bezig. Ik wil daar op korte termijn een gesprek met hem over.[/b]
ceasario schreef:Wanneer er werkelijk iets aan de hand was/is ga ik er van uit dat er de komende tijd geen sperma beschikbaar zal zijn van Lingh ,behalve diepvries,.
Kortom : de weg naar Aken en de prestaties zullen voorlopig nog volop begeleid worden van commentaar waarom het niet ging.![]()
sarabande schreef:ceasario schreef:Wanneer er werkelijk iets aan de hand was/is ga ik er van uit dat er de komende tijd geen sperma beschikbaar zal zijn van Lingh ,behalve diepvries,.
Kortom : de weg naar Aken en de prestaties zullen voorlopig nog volop begeleid worden van commentaar waarom het niet ging.![]()
Kur gezien??????![]()
sarabande schreef:Wat heeft halslengte met het beschikbaar zijn van sperma te maken??????
) [***] schreef:Ik vind Lingh wel een sympathiek paard trouwens en als je zakken wilt vullen moet je er ook vooral mee dekken gezien alle fan-topics.
ceasario schreef:Kortom een kletsverhaal van blessures etc.
Hij moet eens zijn rijden onder de loep nemen .
i.p.v. smoesjes verzinnen.

Citaat:En ik vind dat hij het niet meer zo heel goed doet sinds hij ook moet dekken.
arie53 schreef:Citaat:En ik vind dat hij het niet meer zo heel goed doet sinds hij ook moet dekken.
Sinds Minderhoud bij Gal is ingetrokken, zit Gal ook met dat euvel.
arie53 schreef:Citaat:En ik vind dat hij het niet meer zo heel goed doet sinds hij ook moet dekken.
Sinds Minderhoud bij Gal is ingetrokken, zit Gal ook met dat euvel.