Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wynona schreef:Als je de meeste hengsten hebt die aangeboden worden en ook nog eens de meeste die naar het verrichtingsonderzoek door mogen. Dan wil dat best wel wat zeggen.
Neem nu San Remo die heeft ook veel gedekt, maar die ene die op de HK was (2e bez.), is er niet gekomen.
Rousseau vond ik ook veel wisselender in zijn nakomelingen. (idem Krack C enz...)
Dit zegt uiteindelijk dus vooralsnog niets......... listiglistje schreef:Wynona schreef:
Tipje van mij: Kijk eerst eens even naar de moederlijn en dan pas naar de hengst ipv andersom.
De hengst geeft maar 30% mee, de merrie daarintegen 70%!

marcolemar schreef:Basvdv schreef:
Arie zal wel iets zeggen in de trant van...
'We nemen voetstanden tot aan het eind mee, we blijven afwegen. De hengst kon zijn voetstanden niet voldoende compenseren in beweging onder het zadel. Jullie moeten niet denken dat we geen hengsten naar huis kunnen sturen in het verrichtingsonderzoek op beenstanden, we blijven namelijk het gehele selectieproces afwegen en kleine incorrecties mag een hengst hebben, zolang hij dat op andere punten ruimschoots kan compenseren..'
het kwpn dacht zeker, Goh een Krack met scheve poten die missen we nog in ons rijtje van de Krack's![]()
het moet ook niet gekker worden he!
Basvdv schreef:Arie zal wel iets zeggen in de trant van...
'We nemen voetstanden tot aan het eind mee, we blijven afwegen. De hengst
kon zijn voetstanden niet voldoende compenseren
in beweging onder het zadel. Jullie moeten niet denken dat we geen hengsten naar huis kunnen sturen in het verrichtingsonderzoek op beenstanden, we blijven namelijk het gehele selectieproces afwegen en kleine incorrecties mag een hengst hebben, zolang hij dat op andere punten ruimschoots kan compenseren..'
Elisa2 schreef:Hoe is die Lord LoxleyX Ferragamo?
marcolemar schreef:Acht hengsten krijgen groen licht 19-04-2006
Twaalf hengsten in tussenbeoordeling verrichtingsonderzoek dressuur.
Onder redelijke belangstelling had vanochtend de tussenbeoordeling van het 70-daagse verrichtingsonderzoek plaats. De twaalf dressuurhengsten werden gereden door de verrichtingsruiters Gert van der Hoorn, Ton de Kok, Patrick van der Meer en Karin Nijvelt.
Nummer 18 (742) Son de Niro x Ronaldo x Ulster x Lorenz is door zijn eigenaar teruggetrokken uit het onderzoek en vanochtend opgehaald.
Na afloop van de beoordeling maakte commissievoorzitter Arie Hamoen bekend dat de volgende acht hengsten het onderzoek vervolgen:
26 (371) Lord Sinclair x Landgraf I x Sacramento Song xx x Wahnfried
13 (338) Krack C x Ulft x Able Albert xx x Baldewijn
24 (600) Rhodium x Jetset D x Nabuur x L’Espoir
11 (853) Prado x Donnerwind x Rheinblick x Patron
17 (130) De Niro x Flemmingh x Ahorn x Erdball xx
10 (366) Lord Loxley x Ferragamo x Anmarsch x Rigoletto
23 (302) Jazz x Vincent x Roemer x Pretendent
25 (306 Jazz x Michelangelo x Le Mexico x Cadmus xx
Voor vier hengsten was de tussenbeoordeling de laatste beoordeling en deze zullen op advies van de commissie het onderzoek verlaten:
15 (220) Gribaldi x Krack C x Voltaire x Apple King xx
20 (593) Rhodium x Zirkoon x Purioso x Makelaar
8 (495’05) Obelisk x Havidoff x Important x Talisman xx
19 342) Krack C x Pion x Nieuwpoort x Wachtmeester
Bron: www.kwpn.nl
stephanie123 schreef:whatever ( krack c x ulft) word verrichtingskampioen!!!!![]()
Die anderen maken geen schijn van kans
of nog beter mijn toekomstige liefdesleven
stephanie123 schreef:okee ik zal ophouden
sarabande schreef:stephanie123 schreef:okee ik zal ophouden
Geniet er maar van hoor