Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Er zit wel een kop op, maar nogmaals ze is super eerlijk. Ze houdt erg van aandacht en ik ben ook veel met haar bezig, maar om nou te zeggen dat het een frunnik paard is, nee dat ook niet, want daar is ze weer te ongeduldig voor. Het liefst werk ik met haar aan de hand of los in de paddock, van die fel oranje zeiltjes die lekker herrie maken leg ik dan neer en laat haar er tussen door, of erover heen stappen, of met haar aan de hand stappen en een paraplu boven dr houden, dat soort dingen vind ze erg leuk. Ze is echt nergens bang voor, maar stapt overal gelijk op af om te onderzoeken (vind ik een goede eigenschap bij paarden, heb namelijk nog een paard, wat ik berijd voor iemand en die is overal bang voor en daar wordt ik wel eens schijtziek van). Veder que extrieur vind ik haar ook mooi. Ze is natuurlijk pas net 2 geworden, dus er moet nog wel meer body komen, maar ze staat wel mooi hoog op dr benen (oke moet je van houden). Haar stap is mooi ruim, ze stapt goed over, haar draf is heel lichtvoetig, als ik haar zie draven en dan de rest van de paarden, lijkt ze echt zo'n ballerina. Ze treedt achter mooi onder. Haar galop kan ik allleen nog weinig van zeggen. Ze gallopeerd heel weinig en als ze het doet zijn het 3 passen en zit ze overkruisd. Misschien 1 min puntje bij haar is, dat haar nek iets te horizontaal is (weet ik ook niet zeker, heb er eigenlijk geen verstand van, maar ben bezig om een hengst uit te zoeken, wil haar volgend jaar laten dekken en door te vergelijken lijkt het wel of haar nek dus iets te horizontaal loopt). Maar veder vind ik het een heel mooi paardje, met een super lieve uitstraling en toch ook een super karakter. Haar moeder had (naar horen zeggen) niet zo'n makkelijk karakter, dus zou je zeggen dat dat toch bij Stedinger vandaan komt. Hierbij nog even een foto, beoordeel zelf zou ik zeggen en veel succes met je keuze.
gefeliciteerd met je prachtige veulen.
terorita schreef:
bewegingsfoto's kun je zeker verwachten.
CGJ12 schreef:terorita schreef:
bewegingsfoto's kun je zeker verwachten.
Kwestie van een lange sluitertijd gebruiken............![]()
![]()
Zijn adres van het ingineursbureau komt echter wel overeen met die van showstables in oud gastel.
geen idee of hij ook ingenieur is.. maar hij is stalruiter bij de havikerwaard..