dressuurdekhengst gezocht ! KWPN

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mr_PLH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:07

lijkt me sterk toch??? die heeft zulke kromme poten(ouderdom) dat is gewoon zielig...

trowing

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 18:50

Perla schreef:
discovery
verkrijgbaar bij VDL stud

het dekgeld van hem is 800euro valt dus buiten haar budget

ceasario

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 18:55

trowing schreef:
Perla schreef:
discovery
verkrijgbaar bij VDL stud

het dekgeld van hem is 800euro valt dus buiten haar budget

Biedt maar eens 690
Anders middelvinger omhoog, kijken wat er dan gebeurd.

Wintertarieven (voorkoop) liggen nog lager.

agerrits

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 10:10

marcolema; ja klopt hij heeft z'n beste tijdgehad. maar maakt het verder nog goed. Hij loopt gewoon tussen de merries in het land overdag

sigrid1182; Tja en over equador hij leverde zowel grandprix-dressuur als springpaarden en geeft een goed karakter door. Hij is één van de beste zonen van voltaire en komt uit de niki-prestatiestam. De hengst is zo verkeerd nog niet en voldoende bewezen en voor het leven goedgekeurd Maar ja wie ben ik om een hengst aan te prijzen. Ik kraak ze verder nooit af dat is niet mijn styl...hahha

amen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 14:21

agerrits schreef:

sigrid1182; Tja en over equador hij leverde zowel grandprix-dressuur als springpaarden en geeft een goed karakter door. Hij is één van de beste zonen van voltaire en komt uit de niki-prestatiestam. De hengst is zo verkeerd nog niet en voldoende bewezen en voor het leven goedgekeurd Maar ja wie ben ik om een hengst aan te prijzen. Ik kraak ze verder nooit af dat is niet mijn styl...hahha

ieder zn eigen.......zal ik maar zeggen....ik kraak em niet af , maar bewezen vererver, in de positieve zin van het woord, geef je equador (veel) teveel "credit".....IMO.

develwife

Re: dressuurdekhengst gezocht ! KWPN

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 14:34