Oproep ivm show van Bommel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Franske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 12:39

Dank je Had er nog nooit op gezeten dus was voor paard en ruiter ff wennen, maar ging wel lekker

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 20:57

Franske schreef:
Dank je Had er nog nooit op gezeten dus was voor paard en ruiter ff wennen, maar ging wel lekker

nog nooit opgezeten? Van wie was ie dan, dacht eigenlijk van jullie zelf

Franske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 21:15

Nee , Uretto (Oklund) is van vd.Vleuten en Stal Hendrix, die hebben hem vorig jaar aangekocht.
Maikel rijdt hem normaal, was ook 3e bij de 4-jarige te Ermelo vorig jaar. Maar hij zat dus in Frankrijk op concours. Vandaar.

petraaken

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 09:25

Franske schreef:
Nee , Uretto (Oklund) is van vd.Vleuten en Stal Hendrix, die hebben hem vorig jaar aangekocht.
Maikel rijdt hem normaal, was ook 3e bij de 4-jarige te Ermelo vorig jaar. Maar hij zat dus in Frankrijk op concours. Vandaar.

NOu dan neem ik echt mij pet voor je af hoor. Dat is helemaal niet evident om een onbekend paard maar eventjes te gaan rijden en springen.

Vermoed zelfs dat jij een paar keer achter mij hebt gestaan. Maar zeker ben ik het niet. Er stond in elk geval een paar keer een ruiter achter mij op de strobalen te kijken naar de show.

Franske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 09:11

Ja daar heb ik wel gestaan

Maar heb paardje al genoeg gezien en over de africhting was niet te klagen, dus viel alles mee